Spring naar bijdragen

13e SWEDEN OFFROAD TOUR EUROPE Saturday 5-7 -2008 Sunday 20-7-2008


F.M
 Share

Recommended Posts

omdat ik mijn zomervakantie voor volgendjaar al aan het plannen ben. heb ik net ff de organisatie gebeld van swedenoffroadtour. en heb ik de datum door gekregen voor volgendjaar. namelijk op zaterdag 05-07-2008 t/m zondag 20-07-2008. er staat nog niks op hun website erover vermeld. maar dat word eind van het jaar aangepast. voor info kijk op www.swedenoffroad.com en bekijk ook ff de reportage van dit jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is de bak dan gemaakt?
ja die is al klaar. en binnenkort zet ik die bak erop. en die andere bak die er nu onder zit. breng ik dan weg om te laten reviseren. en dan heb ik straks in Zweden een reserve bak erbij. en ik ben ook nog voor een oprijwagen(truck) met dubbelcabine op zoek. dan ik voor in Zweden wat meer onderdelen meenemen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja die is al klaar. en binnenkort zet ik die bak erop. en die andere bak die er nu onder zit. breng ik dan weg om te laten reviseren. en dan heb ik straks in Zweden een reserve bak erbij. en ik ben ook nog voor een oprijwagen(truck) met dubbelcabine op zoek. dan ik voor in Zweden wat meer onderdelen meenemen

Reserve bak, meer onderdelen, Jeep op de oprijwagen..... wat ben je van plan?

Of hou je van sleutelen....:):whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

nog geen vakantieplannen voor komende zomer. misschien nu wel. rij je met je eigen Jeep mee. dan betaal geen 35,- maar 17,50 per dag. omdat Jeep Sweden een van de hoofdsponsors is van dit evenement

http://www.swedenoffroad.com/pic/sot2008/SOT-2008.pdf

www.swedenoffroad.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog geen vakantieplannen voor komende zomer. misschien nu wel. rij je met je eigen Jeep mee. dan betaal geen 35,- maar 17,50 per dag. omdat Jeep Sweden een van de hoofdsponsors is van dit evenement

http://www.swedenoffroad.com/pic/sot2008/SOT-2008.pdf

www.swedenoffroad.com

Het jammer dat het ieder jaar net voor mijn vakantie is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...