Spring naar bijdragen

Nieuwe uitlaatpotten voor 55 euro !


Recommended Posts

Klinkt onwaarschijnlijk, maar bij deze leverancier kan ik een uitlaatpot kopen voor 55 euro.

Nu, ik zie op de foto dat er geen pijpen aan hangen, en bij de oude die er nog onder zit, zijn de pijpen er blijkbaar aan gelast....

Dit zal prutswerk worden zeker ??

Hier in België kost zo'n pot wel heel veel meer....

klik eens...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedendag

hotcarparts

ik koop mijn spullen daar de remblokken de katalyseur en bobine en de sensor voor deonsteking bougies en kabels en het zijn goede merken crown walker en ze sturen het snel op 4 dagen voor een katayseur en de prijs 7xgoedkoper als de dealer hier in france bij hun vergeed niet als je besteld het model en serienummer van de auto even doormailen

groeten hans1560:bye1::B:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

domweg in engels doen.

op ebay altijd eerst zorgen dat ze een prijs neer leggen voor verzenden voor dat je koopt.

soms kom je ook iets tegen op ebay.com dat je wel aanstaat, dan altijd eerst vragen of ze wel verzenden naar europa en natuurlijk de kosten daar van.

kom je niet voor verrassingen te staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even gebeld met de bandencentrale/uitlaatcentrale en die vragen 286 euro voor een achterste uitlaatpot van een WJ !!

GANGSTERS !!

Heb dus even een mail gestuurd naar Duitsland voor die pot van 55 euro, met de vraag hoeveel de diameter is van de gaten voor en achter. Dan kan ik mijn bestaande pijp afzagen, gleufje erin en met een grote spanbeugel erop klemmen.

Nu, dat is wat prutswerk, maar verdorie, ik ben het beu om mij te laten naa... euh... xxx'en door de belgische detailhandelaars.

dus ja, ik ga zo'n pot laten overkomen, moet nog enkel zien voor de betalings en verzendingsmanier en dan komt het misschien goed.

Heb nu een pot die nog dicht is, maar hij gromt zoals een Remus sportuitlaat en ik wil een stille WJ.

Nog iemand tips anders ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Gooooooooooddddddddvverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:no::unsure::no:

Nu zijn die duitse ezels er toch wel in geslaagd een verkeerde pot op te zenden zeker !!!!

Ik heb een uitlaatpot ontvangen van 50 cm lang, met één centrale opening en één linkse.

Terwijl de WJ een pot heeft van 65 cm lang en twee centrale openingen.

Verdorie zeg, dit is niet echt meer leuk !!!

Ik vermoed dat ze mij een ZJ pot hebben opgestuurd ipv. een WJ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook maar 69 euro betaald in totaal hoor, maar zit met een volledig verkeerde pot.

en die firma antwoord niet meer...

1) grrrrrrrrrrrrrrrr

2) GRRRRRRRRRRRRRRR

Nu ben ik bezig samen met mijn zoon een tussenstuk aan het lassen. die pot is weliswaar wat korter, maar ja, hij is nieuw en die 15 cm verschil zal niet veel maken.

Nu ben ik op zoek naar een stuk buis van 58 cm doorsnede die we aan de pot gaan lassen en dan verder bouwen.

Een Jeep zorgt toch altijd voor bezigheidstherapie niet ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ben ik op zoek naar een stuk buis van 58 cm doorsnede die we aan de pot gaan lassen en dan verder bouwen.

Da's een aardig buisje dan . . . . :whistle:

Zelf heb ik wel goede ervaringen met de service van HCP, ook met de uitlaat. Alleen heb ik er wel voor gebeld i.p.v. gemaild, dat scheelt misschien.

Hoe dan ook: sterkte met de montage!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...