Spring naar bijdragen

Aanschaf Wrangler


Jschav
 Share

Recommended Posts

Beste Jeepers,

Ik ben nieuw op dit forum en van plan om een "verse jeeper" te worden. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen ontvang ik graag wat advies over de aanschaf van een jeep. Het moet in ieder geval een 4.0 automaat worden. Als ik zo naar advertenties kijk zie ik een groot verschil in prijs en kilometer stand. Persoonlijk lijkt mij een km stand van rond de 150.000 veel. Is dit zo of maakt dit voor een jeep niet veel uit. Bij autobedrijven die er een hebben staan krijg je het standaard verkoop praatje naar mijn idee. De auto is altijd in goede staat en het blok kan wel 3 ton mee. Wat is de prijs ongeveer van een wrangler uit '95 of '96 met een km stand van rond de 150.00.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Jeepers,

Ik ben nieuw op dit forum en van plan om een "verse jeeper" te worden. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen ontvang ik graag wat advies over de aanschaf van een jeep. Het moet in ieder geval een 4.0 automaat worden. Als ik zo naar advertenties kijk zie ik een groot verschil in prijs en kilometer stand. Persoonlijk lijkt mij een km stand van rond de 150.000 veel. Is dit zo of maakt dit voor een jeep niet veel uit. Bij autobedrijven die er een hebben staan krijg je het standaard verkoop praatje naar mijn idee. De auto is altijd in goede staat en het blok kan wel 3 ton mee. Wat is de prijs ongeveer van een wrangler uit '95 of '96 met een km stand van rond de 150.00.

Allereerst welkom.

Geef eens voorbeelden van Jeeps die voor jou aantrekkelijk lijken.

Geven wij wel het comentaar erop.;) Zijn we goed in.:P

Er zijn Jeeps die door alles wat er op zit wel 12.000 waard zijn maar ze zijn er ook waar je geen dubbeltje voor wilt geven. Dus met voorbeelden wordt het een stuk amkkelijker.

De 4.0 is wel een goede keus. Automaat wordt lastiger. Zie je vrij weinig. En die 3 ton. Tja. Het kan. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja maar de prijs

Voorbeeld

Ik kocht 4 jaar geleden een 92' ( model 91) 4.0 ho 100.000 KM voor € 5500

De vraag prijs was € 8000.00

3 jaar geleden een 4.0 HO van 1993 voor € 4500 hadden ze jaar daarvoor gekocht voor € 10.000 maar vreselijk slecht onderhouden en hoop kapotgereden zoals fenderflares spiegels banden etc.

Eerste was in goede staat en is ie nog steeds. tweede rij ik in maar heb er een hoop aan verbouwd en heeft inmiddels meer dan het dubbele gekost.

Wil je een bling bling boulevard cruiser of een terreinbeest.????

Bovenstaande 2 wranglers waren beide met hardtop en softtop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In principe voor gewoon gebruik, lekker rustig toeren. Gezien ik nog nooit terrein heb gereden heb ik hier nog geen ervaring mee. Maar wie weet krijg ik de smaak te pakken. Van sommige mensen hoor ik dat een automaat geen goede keus is, omdat een wrangler eigenlijk een terrein auto is. Is het (misschien) verstandiger om een standaard jeep te kopen (deze worden meer aangeboden heb ik gezien op autotrader) en deze een bodylift e.d. te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...