Spring naar bijdragen

OBD II uitlezen met PC?


Ab
 Share

Recommended Posts

Gezien op internet bij http://www.scantools.nl/shop/index.php?cat=3&sid=15 een interface en software om het OnBoardDiagnose systeem uit te lezen voor de volgende types

CHEROKEE 01-89 t/m 03-97

CHEROKEE 03-97 t/m 09-01

CHEROKEE 09-01 t/m 01-05

CHEROKEE 11-04 t/m 00-00

GRAND CHEROKEE 01-93 t/m 02-99

GRAND CHEROKEE 02-99 t/m 05-05

GRAND-CHEROKEE 05-05 t/m 00-00

WRANGLER YJ SERIE 01-91 t/m 11-96

WRANGLER TJ SERIE 11-96 t/m 00-00

Heeft iemand hier al ervaringen mee??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad zijn niet alle opgegeven bouwjaren uitleesbaar. De oudere modellen hebben immers geen 16 pins aansluiting maar een 4 pins aansluiting.

Zelf ben ook enige tijd bezig geweest op de jeep uit te lezen (1993) maar nog zonder succes.

Daarnaast vind ik de 150 euro stevig aan de prijs heb voor mijn volvo uit 1997 een kabel met software op ebay gekocht voor ca 30 euro incl verzenden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Je hebt in ieder geval een 6 polige stekker nodig om de motor uit te kunnen lezen, OBD kabel (geen OBD II). Ik ben zelf een tijdje aan het zoeken geweest maar heb geen software kunnen vinden die dit oudere OBD system ondersteunt en de juiste kabels meelevert. Als je het weet te vinden is het alleen bruikbaar op bouwjaren 91-93, voor oudere of nieuwere jaren heb je minimaal weer andere kabels nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...