Spring naar bijdragen

tank terreinen


W4ldor
 Share

Recommended Posts

Op verschillende plaatsen in Nederland liggen tank oefenterreinen (bv. bij oirschot (NB)). Vaak is hier niets bij aangegeven. Mag je hier dan met Jeepie op? Of is er ergens een mistige wet die vertelt dat dit verboden is?

| | | | | /

-- BOEM --

/ | | | | |

biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

En ach die Leopards die rij je toch gewoon het terrein af tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of is er ergens een mistige wet die vertelt dat dit verboden is?

Mistig, mistig...volgens mij issie vrij duidelijk. En die bordjes vaak ook:

Militair terrein. Verboden toegang voor onbevoegden.

rolleyes.gif

Maar soms...soms krijgen clubs e.d. toegang. Kwestie van veel en duidelijk schrijven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

euh.. hoe leg je het uit....

Als je op de A1 de afslag "Kootwijk - Harderwijk" neemt, dan rij je in de richting harderwijk. na 10km (schat ik) zie je de inrit van camping " 't keteltje". Meteen daarnaast kun je de hei op!

Gedraag je er wel, het gebied staat op de nominatie om "afgeboomd" te worden!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vorig jaar Nekaf-Trophy II mede georganiseerd. Ik was belast met het regelen van suitable terrein. De keuze viel op de Oirschotse tankbanen. Dit heeft me ongeveer 2 maanden gekost om met een groep van 25 Nekafs toestemming te krijgen. Je dient hiervoor een aantal afspraken te maken met de terreinopzichter. Hier wordt je compleet doorgelicht vwb zo'n beetje alles. Wie wat waar hoe en waarom. Bij goedkeuring krijg je een schriftelijke en telefonische bevestiging. Deze dien je ten alle tijden bij je te dragen. Marechaussee controleert veel en de boetes zijn niet mals.

Blijft verder jouw eigen keuze. Ik zou het niet doen

Groetjes

Hans van Oorschot

M38A1 Nekaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
euh.. hoe leg je het uit....

Als je op de A1 de afslag "Kootwijk - Harderwijk" neemt, dan rij je in de richting harderwijk. na 10km (schat ik) zie je de inrit van camping " 't keteltje". Meteen daarnaast kun je de hei op!

Gedraag je er wel, het gebied staat op de nominatie om "afgeboomd" te worden!!

Ik heb begrepen (niet zelf gezien) dat er inmiddels een hek omheen staat en dat er een schaapskooi is gevestigd.

<cynisch> Je kunt alleen nog offroaden op 't grasveldje van de camping biggrin.gifph34r.gif </>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...