Spring naar bijdragen

medische hulp nodig...


fransdemers
 Share

Recommended Posts

1 gulden was ongeveer 20 frank.

nu, ik heb niet naar de prijs gekeken. Alleen naar de commander...

en een klein beetje naar de receptioniste...:no:

euh wel ja, af en toe wel eens...

ok, ... meer dan één keer...

toch evenveel of naar die commander...;)

Oftewel

Je zag jezelf al liggen achter in die Commander met de receptioniste.:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

rijden zeg je wel...

euh welnu, als oude snoeper in het vak kan ik wel zeggen dat ik nog nooit met een commander gereden heb, maar van die andere toestellen heb ik er wel al een paar gehad...

denk dat een combinatie van de twee het ideale is: de receptioniste afhalen in een commander, dan het diner gewoon overslaan :D, en samen de handleiding doornemen hoe je die 3 rijen zetels plat legt...;)

euh... als mijn vrouw dit hier ooit leest, dan ben ik DOOD jongens, DOOD, maar ook zo dood dat ze mij 3 keer gaan moeten begraven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

rijden zeg je wel...

euh welnu, als oude snoeper in het vak kan ik wel zeggen dat ik nog nooit met een commander gereden heb, maar van die andere toestellen heb ik er wel al een paar gehad...

denk dat een combinatie van de twee het ideale is: de receptioniste afhalen in een commander, dan het diner gewoon overslaan :D, en samen de handleiding doornemen hoe je die 3 rijen zetels plat legt...;)

euh... als mijn vrouw dit hier ooit leest, dan ben ik DOOD jongens, DOOD, maar ook zo dood dat ze mij 3 keer gaan moeten begraven...

Nee stel je voor dat de receptioniste dit leest.....:blink::P:P:PLekker doorzichtig plan dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...