Spring naar bijdragen

trekhaak cj7


Recommended Posts

Hallo ik ben op zoek na een goede trekhaak voor een cj7, met typegoedkeuring!! Nou vroeg ik me af of de trekhaak van een wrangler ook op een cj7 past? En moet je met een trekhaak met typegoedkeuring nog na de rdw? En als op de type goedkeuring nou 2500 kilo staat mag je dat dan ook er achter hangen.ik hoop op veel reacties

groeten bram

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast laredozwart

hoy

ik geef je weinig kans om het trekgewicht op het kenteken te krijgen bij een cj7 men zegt bij de rdw gewoon dat de cj7 nooit officeel is in gevoer alleen maar via inport dus is niet mogelijk

ook jeep nederland kan en of wil daar niet bij helpen

gr geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,

Wat er op het kenteken staat mag je trekken en aan die gewichten moet je je houden (verzekering en politie controle's)

er zijn diverse cj's met verschillende gewichten van 0 tot 3500 kg

de mijne mag 1880 kg trekken op kenteken en op de trekhaak staat 2000 kg

gr marco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trekhaak gewicht op het kenteken krijgen is geen probleem, je moet de constructie dan laten keuren bij de RDW. Daarbij moet je ook een verklaring hebben waarbij de opbouwer verklaard dat de constructie geschikt is om b.v. 2500 kg te trekken. Tekening en sterkte berekeningen zijn niet nodig. Het moet ook die 2500kg in de praktijk kunnen hebben, dus zorg dat het echt sterk genoeg is!

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...