Spring naar bijdragen

Nieuwe Jeep rijder!


Recommended Posts

Hallo allen,

Graag stel ik me even voor; Mijn naam is Freerk woonachtig in Adam en sinds 3 maanden finally blij dat ik in een jeep rij. Een Grand Cherokee overland 4,7 High Output. Van eind 2003 maar dat schijnt dan weer het model 2004 te zijn. Waanzinnig deze wagen!! Elke kilometer is een genot! Ik heb maar van 1 ding spijt: dit had ik veel eerder moeten doen.

Op jullie forum al heel nuttige informatie gevonden voordat ik tot aanschaf ben overgegaan. En nu na mijn eerste 7000 km. heb ik toch nog een aantal vragen...

*Bijna 84.000 km op teller dus tijd voor een beurt. Ben zuinig op mn Jeep dus wil goed en tijdig onderhoud laten doen.

Maar waar? Bij dealer? Weet iemand een goede dealer??

Liefst heb ik gewoon een goede garage met veel Jeepervaring. Heeft iemand een goed adres in buurt Adam of ergens in Flevopolder of omgeving.

Vind het niet erg om 30 tot 45 min te rijden voor een goed adres.

*Na aankoop gelijk een Prins VSI lpg installatie erin laten leggen. Ik ben een rustige rijder en verbruik is in totaal 1 op 6 bij 80% snelweg. Is dit redelijk of is installatie niet goed afgesteld.

*En zijn er verder nog tips om mijn JEEP in topconditie te houden??

Hoor van jullie!

Groeten, Freerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Freerk,

Als ik zelf iets niet kan maken breng ik mijn jeep naar mopar hier in Hoofddorp.

Hij doet veel met jeeps en rekent schappelijke uurtarieven. (± 47 euro p.u.)

Als het nodig is mag je zelf ook je onderdelen meenemen.

Verder wordt ik altijd zeer vriendelijk en goed behandeld bij de jeepdealer in heemstede ik weet alleen niet wat zijn tarieven zijn maar ik vermoed een stuk hoger.

Suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*Bijna 84.000 km op teller dus tijd voor een beurt. Ben zuinig op mn Jeep dus wil goed en tijdig onderhoud laten doen.

Maar waar? Bij dealer? Weet iemand een goede dealer??

Chrysler / Jeep Purmerend heb ik goede ervaring mee. Vakmensen, echter de laatste tijd ook sterk onder druk van de stijgende kosten en tegenvallende omzet.

*En zijn er verder nog tips om mijn JEEP in topconditie te houden??

1) Op tijd en regelmatig onderhoud volgens het schema;

2) Gebruiken binnen de marges (immers kunnen er zeer veel krachten verkeerd gebruikt worden);

3) Deze marges gaande weg verkennen (doe eens mee aan een treffen)

Verder heel veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zorg zelf dat de evt garage die de beurt uitvoert de goede sapjes erin doet.

De meeste dingen kun je zelf wel als je dat wilt.

Wordt nog al eens verkeerde olien in bv de assen gedaan. Op het forum vind je links naar Kroon oil waar je presies kunt vinden wat je auto nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zelf gaat sleutelen of sapjes vervangen kun je veel info vinden op www.wjjeeps.com .

Mijn Jeep vind je terug op http://member.chello.nl/j.doorn12 of in posts op dit forum (zoals info over remproblemen bij de WJ etc). Blijft een heerlijke auto. Ik ben wel geinteresseerd in jouw ervaringen met de VSI installatie. Plus wie heeft em ingebouwd en de kosten.

Groeten,

Ape

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel geinteresseerd in jouw ervaringen met de VSI installatie. Plus wie heeft em ingebouwd en de kosten.

Groeten,

Ape

Ik betaal voor mijn Prins VSI LPG installatie € 2495,- Dan heb je een 95 liter ringtank en extra smering. Ik laat de mijne inbouwen door Kien in Velp. Ik heb deze prijs nagevraagd in Sittard, is inclusief inbouw.

H & C Autogas InbouwVSI dedicated inbouwstation Industriestraat 8d

6135 KH

Sittard

Netherlands

046-4586067

046-4586067

emjpvanhoek@hetnet.nl

Op de site van Prins kun je ook de inbouwstations vinden.

http://www.prins-lpg.com/nl/prins/partners/partners.html

Suc6 WJ-Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...