Spring naar bijdragen

Verzekering


Gast Iwan Overmars
 Share

Recommended Posts

Gast Iwan Overmars

Morgen ga ik (wederom!! zucht....) naar de RDW voor de invoer van mijn CJ. Dus als het goed is, ontvang ik dan eindelijk mijn kentekenbewijs. Weet iemand een goed adres voor de verzekering van een CJ (1984/bijna oldtimer)?

Gr Iwan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf op zoek naar een verzekering voor een paar dagen per jaar.

Wil namelijk mijn auto stallen en zit erover te denken hem alleen voor evenementen te gebruiken.

Dus wie een maatschappij weet....

Wiggers groep (die hebben een speciale evenementen verzekering)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb die van mij verzekerd via Wiggers groep zij hebben een 4x4 a la carte verzekering. Ik betaal 93 euro per jaar.

http://www.wiggersgroep.nl/data/teksten/toelichting_classic_a_la_carte.htm

Kijk zelf maar even.

Heb ook maar even een offerte aangevraagd bij Wiggersgroep.

Heb nu een oltimerverzekering bij Fortis ASR van 150,-

Gr,:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn bij de ANWB verzekerd, oldtimer en allrisk, voor 144 euro per jaar.....

Volgens mij mag je daarbij wel terrein rijden. Bekijk de algemene voorwaarden maar eens. -klik- Bij artikel 5 lid 1 Wedstrijden enzo zijn niet verzekerd, daar daar onder staat...... terrein proeven wel ! Mits deze onderdeel zijn van........

Volgens mij vallen daar alle georganiseerde 1-dags evenementen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn bij de ANWB verzekerd, oldtimer en allrisk, voor 144 euro per jaar.....

Volgens mij mag je daarbij wel terrein rijden. Bekijk de algemene voorwaarden maar eens. -klik- Bij artikel 5 lid 1 Wedstrijden enzo zijn niet verzekerd, daar daar onder staat...... terrein proeven wel ! Mits deze onderdeel zijn van........

Volgens mij vallen daar alle georganiseerde 1-dags evenementen.

Hmm, zo zou je het kunnen lezen inderdaad. Toen ik de verzekering afsloot vertelde de verzekeringsdame uit eigen beweging dat terreinrijden uitgesloten was. Vandaar mijn stellige reactie.

Om het echt te weten heb ik net 22 minuten aan de lijn gehangen. De verzekeraar van de ANWB geeft echter wederom aan dat terreinrijden in iedere vorm is uitgesloten. Ik weet nog niet hoe ik dat moet rijmen met de voorwaarden :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...