Spring naar bijdragen

Handige Tips Voor Je Jeep


Gast IRONBITCH
 Share

Recommended Posts

Gast IRONBITCH

ook handig als je aan het sleutelen bent thuis of onderweg is een magneetbakje dat je boutjes en moertjes en onderdelen bij mekaar kunt houden. of als er iets uit je handen valt dat je het niet meer kunt vinden. dan ga je gewoon ff met magneetbakje over de vloer heen. en hecht het onderdeel zich vast aan het bakje. en het vooral handig als je in het terrein bezig bent met sleutelen. want als er dan iets uit je handen valt dan ben je mischien wel ff flink aan het zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

weet je wat ook handig is voor thuis of onderweg een zelf opblaasbaar inflatematje. voor als je bijvoorbeeld onder je Jeep moet sleutelen op een harde of natte ondergrond. of je bent onderweg je banden aan het verwisselen of je wiellagers vervangen of afstellen. dan kun je ook het matje onder je knieen leggen. en je kunt er ook een dutje meedoen voor onderweg. maar ik gebruik het matje om hoofdzakelijk om mee te sleutelen. het matje ligt standaard in mijn Jeep en in mijn Soes :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast IRONBITCH

Een Air-Jack is ook handig om mee te nemem in Jeep als je bijvoorbeeld geen lier hebt en als goed je zit vast. dus als achter goed vast zit. dan leg je de air-jack onder je benzinetank sluit de slang aan je uilaat en geef ff wat gas en Jeep komt van achteren omhoog. en je kunt er mischien daarna gewoon weer mee proberen om ermee weg te rijden. ook al zit de air-jack er nog onder.en als je van voor vast zit of op een heuveltje. dan leg je de air-jack onder de plaat van de versnellings of automatenbak. en dan kun je altijd proberen of je nog voor of achteruit mee kunt wegrijden. en je kunt de air-jack ook onder Jeep plaatsen en dan omhoog pompen. en dan tegen je Jeep aan de zijkant duwen. om je Jeep in een ander spoor te zetten

het is in ieder geval veiliger dan een echte hi-lift-jack. want als die weg schiet dan kan de hi-lift-jack schade aan je Jeep berokkenen en of omstanders raken. en de air-jack is een luchtzak die heb ik liever tegen mijn kop aan dan een echte hi-lift-jack

en wil je ereen aanschaffen voor je Jeep. dan moet je minnimaal een 4-tons air-jack voor gebruiken. en heb je ereen aangeschaft. probeer hem vantevoren thuis ff uit hoe het allemaal werkt. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..... of op een heuveltje. dan leg je de air-jack onder de plaat van de versnellings of automatenbak. en dan kun je altijd proberen of je nog voor of achteruit mee kunt wegrijden.

Ehh.. op een heuveltje ligt meestal juist die "plaat" ( In Jeep jargon gewoonlijk "crossmember" genoemd..) op de grond! Wil je de airjack er dan onder prudsen, moet je dus eerst wat zand weggraven... en dan ben je dus eigenlijk al los en heb je die airjack dus niet meer nodig! :P

handig.....:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...