Spring naar bijdragen

Kleine jeep Geen jeep?


outdoor-biker
 Share

Recommended Posts

Na mijn voorstellinkje van vorige week wil ik opnieuw eens een discussietje openen en ja het gaat weer over de patriot....

Voor veel merken van terreinwagens worden op de kleinere versies door de fanaten altijd neergekeken vb. Land rover adepten vonden het nodig de freelander af te breken, terwijl die toch wel heel terreinwaardig is en de verkoopskracht van het merk draagt.....op suzuki's word ook veelal neergekeken omdat ze kleiner zijn.......Nu.!..Wat denken de Jeep mannen van de Patriot? Zullen jullie hem aanvaarden als een echte, en geen knokploeg op Patriot rijders sturen als die zich toevallig bij Jeepmeetings aanmelden?:thumbsup:

Denken jullie dat een kleinere SUV absoluut geen Jeep is?

Of zien jullie hem zoals ik hem zie de opvolger voor de XJ en is hij meer dan welkom in de Jeep wereld?

p.s foto's van mensen die hem misschien al in het echt gezien hebben of nog informatie hebben over hem.......da's ook welkom hier zenne !! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeep = je eigen ding doen.

En dat kun je erg breed opvatten.

Als jij blij bent met je Freelander of je Soes, zul je niet snel een jeeper tegenkomen die dat 'minder' vindt.

Als de Partiot 'het' helemaal is, prima toch?

Overigens is de Patriot erg weinig kleiner dan de Grand Cherokee..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JEEP is JEEP als er JEEP opstaat

Jeep of geen Jeep...... ik heb hem in het echt gezien en vind hem niet mooi!

De nieuwe Wrangler 4 deurs uitvoering ook in het echt zien rijden en die vind ik gewoon ECHT hééél mooi!

Maar wat mij betreft allemaal welkom hoor!

En ik kijk zeker niet op iemand neer omdat hij of zij in een ''kleinere ''of ander merk terreinauto plezier heeft!

walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik vind de wrangler ook knap ,al sinds ik een kleine jongen was ma fiscaal is deze een zware last om te dragen, en daar kan men ook geen zeekayak met laden.......als ik een jeep koop wil ik zeker camp jeep meemaken dus ik hoop echt dat de patriot waardig word, zowel van looks als van capaciteiten...

ma Jeep zelf geeft niet veel info .

Het leven bestaat nu maar uit keuzes maken hé?!:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp alleen niet waarom Jeep zo weinig info vrijgeeft over de patriot..daardoor verliezen ze volgens mij veel klanten.

Wie in Europa op zoek is naar een kleine SUV heeft keuze.....en wie niet op de Amerikaanse site's kijkt weet zelfs niet dat er een patriot bestaat!

Er is hier een meer dan waardige concurrent nl.de zwaar onderschatte Suzuki Grand Vitara die heel terreinwaardig is en in de zelfde klasse zit als de Jeep,

wie nu in de markt is zal die ook zeker zien.

Ik vind dat niet erg want dat maakt de Patriot exclusiever maar of Jeep en Papa Mercedes dat zo tof vinden daar twijfel ik aan!:whistle:

p.s: ik vind het wel tof dat ze hun hoekige vorm behouden dat maakt er een echte Jeep van

p.s in kwadraat:Op Jeep.com staat de nieuwe Liberty (de opvolger van de Cherokee hier maar dat was nooit de opvolger van de oude cherokee)

ik vind deze absoluut niet mis wat denken jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Freedom drive 2 niet in Europa:( en als, dan alleen met die"#@!! automaat!!:yes:

Misschien een standaard patriot kopen en een off-road package bijbestellen??

zou dat mogelijk zijn?

Als het een patriot word heb ik alles al uitgedacht.

Een Zwarte........met Yes zetels (voor het mountainbiken hé)het donkere interieur, mogen de stalen wielen zijn want vind dat nog wel tof voor een Jeep.

De mistlampjes op de grille

Schuifdakje

en dan hogere bodemvrijheid

beschermingsplaten onderaan

een winch ma dat zal niet mogelijk zijn:(

Ik vraag me eigenlijk af....als je een off road capabele wagen wilt is toch die

vierwielaandrijving en hoge bodemvrijheid voldoende??

dat je voor crossen een defender of wrangler nodig hebt, ok maar om op terrein te gaan is Freedom drive 1 voldoende.....of niet? (ik heb hier echt weinig ervaring in)

Mijn pa zegt altijd (en die was Jeepchauffeur inhet leger met een DKW Munga)

"wij hadden weinig pk's en gn sperdifferentieel en toch geraakten wij overal door"

Natuurlijk is de waarheidsgetrouwheid van dit verhaal niet gecheckt:D

Heb eens zo een Munga zien staan en dat ding ziet er echt niet uit....ma soit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...