Spring naar bijdragen

Ik heb er een gekocht!


vla
 Share

Recommended Posts

Ze zaten zo te zeiken in het Commander forum: dat de Commander voor het BMW X5 en Porsche Cayenne publiek was en dat de fun factor van een Wrangler vele malen groter was voor de echte Jeeper... Terwijl de Commander volgens mij de allerbeste en fijnste gezinsauto is die je kan kopen....

Ik geloof daar m.a.w. niet veel van maar wil het wel graag zelf weten en testen. Dus komt er een nieuwe Wrangler bij met 50 PK aan extra performance opties. Ben erg benieuwd en zal jullie op de hoogte houden uit eigen ervaring.

Groeten,

Vla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zaten zo te zeiken in het Commander forum: dat de Commander voor het BMW X5 en Porsche Cayenne publiek was en dat de fun factor van een Wrangler vele malen groter was voor de echte Jeeper... Terwijl de Commander volgens mij de allerbeste en fijnste gezinsauto is die je kan kopen....

Ik geloof daar m.a.w. niet veel van maar wil het wel graag zelf weten en testen. Dus komt er een nieuwe Wrangler bij met 50 PK aan extra performance opties. Ben erg benieuwd en zal jullie op de hoogte houden uit eigen ervaring.

Groeten,

Vla

:yes::blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zaten zo te zeiken in het Commander forum: dat de Commander voor het BMW X5 en Porsche Cayenne publiek was en dat de fun factor van een Wrangler vele malen groter was voor de echte Jeeper... Terwijl de Commander volgens mij de allerbeste en fijnste gezinsauto is die je kan kopen....

die hadden zeker allemaal een commander:P

k wou dak um kon betalen

succes met je wrangler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Groentje!

Dankjewel, erg sportief van je.

Het is een Wrangler Limited geworden, in Jeep green met de 3.8 V6. Het instapmodel.

Ik heb heel erg goede herinneringen aan deze motor uit mijn KJ-tijd en voor een Diesel zal ik deze 2e auto toch te weinig berijden. Ik kon mijn 2004 Crossfire Roadster met gesloten beurzen inruilen en aan mijn vrouw heb ik uitgelegd dat hij, hoewel hij in lease 30 euro per maand duurder is, (in verzekering) 800 euro goedkoper was op jaarbasis, dus daar kwam ik mee weg. Wel heb ik een (alu) Gibson catback besteld. En een Jet Stage II module met 180 graden thermostaat plus een erg goedkoop K&N steekfilter. Ik haal alle onnodige kilo's er af en hoop dan aan 6,5 KG per PK te zitten.. Een vreemde gewoonte van mij :-)

Tzt wellicht mudbanden met alu velgen (nu geen geld voor) en een bikinitop met halve deuren. Kortom, ik ben er nog wel een tijdje mee zoet.

Ik zag hem op de RAI en was toch wel erg onder de indruk, behalve van die dikke voorbumper, maar dat zal wel wennen..

Je bent welkom om hem eens aan de tand te voelen als ik hem heb.

Groeten,

Vla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...