Spring naar bijdragen

15 april maasvlakte


ronnie
 Share

Recommended Posts

vraagje: even voor de duidelijkheid,,ik hoor diverse verhalen over de maasvlakte,,,mag je daar nou wel rijden of is het gedoogd zodat ze je toch nog weg kunnen sturen, aangezien ik regelmatig in Rozenburg kom,, is het een klein stukkie doorrijden dan ben ik op de maasvlakte, dus als het wel is toegestaan ga ik daar ook eens mijn Bad-Boy laten grazen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vraagje: even voor de ...................kom,, is het een klein stukkie doorrijden dan ben ik op de maasvlakte, dus als het wel is toegestaan ga ik daar ook eens mijn Bad-Boy laten grazen.

Het gedeelte waar je mag rijden is rondom voor een groot gedeelte met een soort wegmarkering afgezet, maar er zijn openingen in gelaten zodat je er door kan.

Het gedeelte het dichtst bij de slufter is in principe voor de auto's en het andere voor de motoren en quads.

(alleen deze gasten houden zich er niet aan en dat geeft overlast en irritatie)

Gewoon er naar toe gaan er zijn (bijna) altijd wel auto's bezig, vooral van de "Modderpoelers"zijn ze er actief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ja het is altijd gezellig daar hoor. Iedereen helpt elkaar dus dat is geen probleem. Iedereen mag het terrein op maar er rijdt wel eens politie maar die controleren wel terecht vind ik op helmen bij motor en quadrijders.

Wij staan er ook bijna iedere zondag met een auto of vijf! Ik rij lekker niet in mijn eigen Jeep, maar wel in de monster cherokee van een goede vriend :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...