Spring naar bijdragen

Schaijk


Ogdak
 Share

Recommended Posts

19 en 20 juni Schaijk

geen catering, wel een toilet.

Het betreft hier een zand-afgraving met een bosstrook.

Er is op dit voor ons nieuwe terrein een mogelijkheid om te kamperen op de camping bij het terrein. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening en moeten bij de campingeigenaar voldaan worden.

Zaterdag: vrij rijden van 9.30 tot 18.00 uur.

Zondag: vrij rijden en competitie van 09.30 tot 16.00 uur (van 12.30 tot 13.00 uur pauze voor de juryleden)

Route: A 50 ( ’s Hertogenbosch- Nijmegen ) afslag 16 (Oss Oost)

Komende uit de richting den Bosch gaat u aan het eind van de afslag richting Schayk, de N 324.

Komende uit de richting Nijmegen gaat u aan het eind van de afslag links af richting Nistelrode-Uden, de N 265. Onde de rijksweg door gaat u links af richting Schayk, de N 324.

Na ongeveer 2,4 km rechtsaf slaan naar de Palmstraat. Op de hoek van deze kruising staat een groot bord met Recreatie oord "de Maashorst"

LET OP: DE ONTZANDINGSPLAS IS ZEER DIEP MET ZEER STEILE KANTEN, DUS ER NIET IN RIJDEN, OOK NIET TE DICHT OP DE KANTEN!

Wie o wie,

Als ik zaterdag de boel heel cool.gif hou ga ik zondag ook biggrin.gif .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat mijn Jeepie mn enige vorm van vervoer is en ik dus geen risico's kan nemen, anders zou ik graag een keer mee willen doen in de grote zandbak.

Wie weet komt er nog een keer een rijk iemand die mij geld doneert, dan koop ik een gebruikswagen erbij en kan ik de Jeep eens gaan gebruiken waar 'ie voor gemaakt is.

Wolf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Eelco@Jun 17 2004, 17:00

Je kunt ook gewoon alleen hele normale dingetjes doen.....

Klinkt goed Eelco, alleen ken ik mezelf en ga ik toch net weer te ver met alle gevolgen van dien....

Maar ik zal binnenkort een keer een kijkje proberen te nemen op een feestje in de buurt, ik zal het forum goed in de gaten houden wink.gif

Wolf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Bumper@Jun 17 2004, 18:11

Das geen goed excuus, er rijden er meer rond met de jiepert als enigste vervoersmiddel  cool.gif

Dus.....

Ook 80.000 km per jaar waarvan 35.000 om je vriendin iedere week te kunnen zien ? wink.gif

Als ik iets heb dan is er geen geld om het zomaar te laten maken en liever een dag NIET in de modder stoeien en alles heel houden, dan 2 weekenden niet naar mn vriendin kunnen.

En nee, zij kan bijna niet bij mij komen met het OV, ook geen optie dus smile.gif

Wolf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met beleid kom je een heel eind hoor, het is geen crossen.

Heb dit jaar pak hem beet 10 terreinrij dagen meegemaakt, en de enige serieuze schade was een koplamp glas wat er uit is gevallen, was vroeg of laat toch wel gebeurt ivm het uitdrogen van de kit.

Tis maar net hoe beheerst je bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...