Spring naar bijdragen

Boordcomputer Geeft Aan Service Nog 3000km


Recommended Posts

Hallo wil dus die jeep kopen, tijdens testrit geeft de boordcomputer aan service nog 3000km

wat wil dit zeggen?

Moet ik echt veel kosten verwachten of is het puur olie?

Die teller wordt na elke service-beurt gereset en begint weer terug te tellen vanaf 12.500 km. Of er een grote of kleine onderhoudsbeurt aankomt hangt dus van de totale km-stand af. In het boekje staan de intervallen wel aangegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt, ik zet geen stempels in m'n boekje :+

maar slecht onderhoud is te zien/ruiken/horen

ben gewoon bang dat ik meteen voor duizenden euro's onkosten krijg maar ja

het blijven wel super auto's, heb nu een supercharged pontiac, nooit problemen mee gehad,

en zi dus te dubben over de ruil tegen een gc uit 93 met 5.2 v8

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die teller wordt na elke service-beurt gereset en begint weer terug te tellen vanaf 12.500 km. Of er een grote of kleine onderhoudsbeurt aankomt hangt dus van de totale km-stand af. In het boekje staan de intervallen wel aangegeven.

Die van mij telt af vanaf 10000 km :angry:

Deze is overigens heel makkelijk zelf te resetten dus zegt ook niets over de onderhouds history dus sluit ik mij aan bij beest zien/ruiken/horen en een portie geluk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die van mij telt af vanaf 10000 km :angry:

Deze is overigens heel makkelijk zelf te resetten dus zegt ook niets over de onderhouds history dus sluit ik mij aan bij beest zien/ruiken/horen en een portie geluk

Dan heb ik een andere computer, want bij mij is het echt 12.500 km.. Komt natuurlijk dicht bij de intervallen die Jeep aangeeft: 7.500 miles (ruim 12.000 km) enzovoorts. :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Die van mij telt af vanaf 10000 km :lol:

Deze is overigens heel makkelijk zelf te resetten dus zegt ook niets over de onderhouds history dus sluit ik mij aan bij beest zien/ruiken/horen en een portie geluk

Mag ik vragen hoe dat resetten moet van die service beurten interval,

bvd

Groet tekkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik laatst toevallig ook bij de mijne gedaan. Even opgezocht, het is eigenlijk niet zo moeilijk.

Volgens mij moet je select kort inderukken en dan set ingedruk houden, maar dat weet ik niet zeker. Ik zoek het even voor je op!

Edit:

Perform Service

The message is displayed if "miles/kms to service" is 0, to indicate that regular service and maintenance is due. Refer to the Maintenance Schedules in this manual and perform the correspoiding service. To reset the counter, press the "Select" button momentarily, then press and hold the "Set" button for at least two seconds with the ignition On.

Customize Your Vehicle Information Center

Information can be displayed in U.S. or Metric. Press the US/M button on the Overhead Console to select the desired mode.

Use the following steps to customize your Vehicle Information Center:

1. Press and hold the SET button while turning the ignition ON. The Center will display "Language" -- (whatever language was set during the last "Set" cycle).

2. Press the SELECT button to display the next language selection. You have the choice of English, French, German, Spanish, or Italian. Press the SET button to lock in your choice.

3. After step 2 has been completed the Center will change the screen to a 12 or 24-hour time cycle that you can choose between by pressing the SELECT button.

4. Pressing the SET button will lock your choice into the computer.

5. After step 4 has been completed the Center will display the service reminder mileage interval. If you choose to be reminded of service more often than 7,500 miles (3,000 km) you can change the mileage interval by pressing the SELECT button. It can be set to indicate mileage in 500 mile increments from 2,000 to 7,500 (or in 1,000km increments from 3,000km to 12,000km).

6. When you have reached the desired number press the SET button to store your choice in the computer and to return the display to normal operation.

Bij mij is de in te stellen interval anders, van 3000 tot 12000, en dan per 1000km geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...