Spring naar bijdragen

Baggeren In Strijen


nick
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

voor de rest van mijn foto'tjes................

Mooie foto`s man !!!!! :worshippy: ....................alleen die vent die al die banaantjes opeet. :huh: ....wie is dat toch :thumbsup: ???

Nogmaals dank voor de perfect geregelde dag ( helaas moesten we wederom iets eerder weg . :mellow: .) en ik hoop dat we het nog een paar keer kunnen regelen voordat het verdwijnt. Het is een leuke club met een debiele hobby...( iets met modder ofzoiets ) en die moet je toch hun pleziertje gunnen.... :thumbsup:

Iedereen ter plaatse , thanks voor een ontspannend dagje uit ( ook namens nmijn co-piloot) .... ik kan er weer even tegenaan !! :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey mensen van de baggerij.

Ook de camaro rijder wil alle mensen, zeker de ouders van Nick bedanken voor een leuke mooie dag.

Op dit soort dagen ga je toch nadenken of je wel de goede keuze hebt gemaakt met een auto kopen :frusty:

Dankzij mijn maatje mag ik af en toe ook even in de echte karretjes rijden.

Mensen, bedankt weer voor de leuke dag en tot de volgende.

PS Nils, nu weten we het wel met je verhoogde shackels :bye1:

Later, Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
staat een mooi hekje omheen met prikkeldraad :thumbsup:

en dat formulier zal weinig helpen -_-

Zo'n formulier als dit help de mensen die tegen dat rijden zijn..... :o

Jullie begrijpen het weer eens niet geloof ik.

Ik bedoel dus dat als de gemeente 5 van deze formulieren heeft gehad met een klacht over het rijden, dan zal er actie genomen worden door de gemeente, en deze lokatie afgesloten worden. Vaak gaat er ook nog een melding naar de plaatselijke politie.

Zo beter......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n formulier als dit help de mensen die tegen dat rijden zijn..... :whistle:

Jullie begrijpen het weer eens niet geloof ik.

Ik bedoel dus dat als de gemeente 5 van deze formulieren heeft gehad met een klacht over het rijden, dan zal er actie genomen worden door de gemeente, en deze lokatie afgesloten worden. Vaak gaat er ook nog een melding naar de plaatselijke politie.

Zo beter......

......Euhhhh :huh: , ik begrijp het heel aardig geloof ik -_- ......( ben niet blond ofzo. :no: ..)

Ben benieuwd naar de redelijkheid van deze klachten en de toetsing van de gemeente. :glare: ....zeker gezien de afgelegen ligging van het terrein, geen geluidsoverlast en de toestemming van de eigenaar vraag ik me af op wat voor gronden de gemeente de wijsheid in pacht denkt te hebben om dit te moeten besluiten. -_- .....Ben benieuwd of er nu ook geen landbouwverkeer meer mag rijden in het veld ( misschien hebben die ook wel lol op zondag namelijk. :whistle: ....)

Al met al blijft het balen....was een leuk terreintje met een super catering :thumbsup::o en een heel gezellige sfeer. Nu ook de Maasvlakte al weer kleiner wordt moeten we echt op zoek naar de mogelijkheden om zelf maar eens een terrein te annexeren........ :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammer man ! , tis toch raar he? dat de gemeente je privee eigendom gewoon kan afsluiten ! :angry:

gr. DEEF

Dat bedoel ik nou net. :yes: ......dat zijn nou "onze " vertegenwoordigers...... :no: ( heb helaas geen keuze kunnen vinden voor een smiley met de middelvinger in de juiste positie....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou kunnen overwegen naar een georganiseerd evenement te gaan van een Jeepclub of 4wd Club. :no:

Dan hebben de ouders van Nick ook een zondag vrij. :yes:

Welnee, die gaan gewoon mee, das wel zo gezellig, hebben we immers in Spaarnwoude reeds mogen ervaren was een superdag, ondanks de regen :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ook de Maasvlakte al weer kleiner wordt moeten we echt op zoek naar de mogelijkheden om zelf maar eens een terrein te annexeren........ :angry:

Oke ik koop een stuk grond.

Deel het in 400 kavels.

Maak 400 man mede eigenaar.

En we kunnen een eigen 4x4 terrein bouwen.

O ja vragen vergunning aan vooraf.

Maar het is niet makelijk in Nederland.

Mazzel........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke ik koop een stuk grond.

Deel het in 400 kavels.

Maak 400 man mede eigenaar.

En we kunnen een eigen 4x4 terrein bouwen.

O ja vragen vergunning aan vooraf.

Maar het is niet makelijk in Nederland.

Mazzel........

Ik doe mee :no: ,......wel landbouwgrond graag :angry: ,....i.p.v. bouwkavels in de randstad. :yes: .....( kunnen we tenminste ook nog tanken... :whistle: .)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...