Spring naar bijdragen

Water Pomp Reviseren


Rick van Unen
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik had laatst een zoemend geluid uit de nekaf :ph34r: Nou bleek er dus speling te zitten op mijn waterpomp. Dus alles uitelkaar gehaald.......Maar hoe repareer je de waterpomp, kan je deze lagertjes vernieuwe? Zoja hoe, want de poulie en het waterradje zitten erop geperst. Dus heeft iemand dit al eerder gedaan? Of word het een nieuwe kopen :thumbsup:

Groeten Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de Technische Handleiding er even op nageslagen en die gaat niet verder dan uit en inbouwen....

Probeer het eens op www.Nekaf.tk

Nekafprobleem? Stel je vraag hier en wie weet krijg je een antwoord van iemand die de oplossing wel weet. Heb je tips of wetenswaardigheden, vermeld ze hier zodat meerderen er hun profijt mee kunnen doen. .........In de verschillende rubrieken vind je onder andere adressen voor onderdelen, foto's van voertuigen en detailtekeningen die je helpen bij herstelwerkzaamheden.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is eigenlijk niet te reviseren, die waaier zit eropgeperst en dat is eigenlijk niet meer fatsoenlijk terug te zetten.

Gewoon een nieuwe kopen, staan nu op marktplaats (iemand uit denhaag) en die vraagt 50 euro (voor mijn V8 dan)

Groeten Bas

De NEKAF heeft een Hurricane motor... En volgens mij is 'ie wel te demonteren:

WaterPump.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...