Spring naar bijdragen

Amerikaanse Achterlichten


djeepie
 Share

Recommended Posts

Ik rij er mee ( zonder E keur) en gewoon door de APK heen.

achterlicht05resize3nr.jpg

Moet wel de schakelaar van je remlicht bij het pedaal verbinden met je richtingaanwijzer aansturingsdraad onder je stuurkolom en als je leds neemt evt bij snel knipperen van de leds omdat ze minder stroom verbruiken , een paar

load equalisers er tussen hangen ( usd 600 per stel) de draad van je remlicht achter nergens aan knopen want je knipperlichtenm en remlichten zijn de zelfde .

Sommige led achterlichten hoeft geen loadequaliser tussen omdat dat al in achterlicht is ingebouwd.

Je clignoteur automaat denkt nl dat er een lampje kapot is en gaat als waarschuwing snel knipperen

dat los je op door er een weerstand tussen te hanegn. de zgn loadequaliser.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik/we (Pullie) hadden een "how to..."op het forum gezet, maar is met de crash verdwenen helaas. Misschien heeft Pullie er nog foto's van?

Onderstaande foto is de beste die ik heb van de achterlichten; zijn LED lampen, met die voorziening er in die Dez noemt. Moet wel iets aan de bedrading gewijzigd worden, maar dat kan 87wrangler je feilloos uitleggen...

Ze geven een enorme bak licht (ook zonder E-keur...), onvergelijkbaar met die standaard uuhhh.dingen.

Moet dus wel via een "Amerikaanse" schakeling aangesloten worden.

sa500112rd7.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, wij willen graag de achterlichten vervangen voor de amerikaanse. In ieder geval de achterlichten die helemaal rood van kleur zijn. Maar nu is mijn vraag, is dat hier toegestaan, met apk enzo :)

ik rij al 3 jaar met amerikaanse achterlampen op mijn jeep heb er geen problemen mee gehad, ook niet met de apk

politie doet er ook niet moeilijk over dus,

ik denk dat het wel toe is gestaan.

maar 100% zeker ben ik er niet van..

ik ken de nederlandse wet ook niet zo goed..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik rij al 3 jaar met amerikaanse achterlampen op mijn jeep heb er geen problemen mee gehad, ook niet met de apk

politie doet er ook niet moeilijk over dus,

ik denk dat het wel toe is gestaan.

maar 100% zeker ben ik er niet van..

ik ken de nederlandse wet ook niet zo goed..

ik heb ze ook, heb op mijn 92er de witte achteruitrij lichten voorzien van oranje bolletjes als knipperlichten en gebruik geen achteruitrijlichten, geen problemen voor de apk..

Hier de plaatjes van Kollee zijn lampenmontage:

P9020053.sized.jpg

P9020054.sized.jpg

P9020056.sized.jpg

P9020057.sized.jpg

P9020058.sized.jpg

P9020059.sized.jpg

P9020061.sized.jpg

P9020064.sized.jpg

P9020065.sized.jpg

En de Meester aan het werk:

P9020070.sized.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 years later...
  • 2 weeks later...

Je kunt hem met een aftakblokje aansluiten, maar voor het mooie zou ik hem inderdaad even solderen.

 

5 centimeter vanaf de remlichtschakelaar de draad doorknippen en dan een krimpkousje erom. Daarna de draaduiteinden, samen met de extra draad, weer aan elkaar solderen en de krimpkous er omheen krimpen. Dan heb je een nette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...