Patrick Brookhuis Geplaatst January 21, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 21, 2007 Was gister even de hond aan het uitlaten op het lokale zandpad hier in de buurt.Lag een boom over de weg en moest dus even stoppen.(motor laten draaien).Toen de weg vrij was en ik terug bij m'n jeep (cherokee bj '90) kwam was ie afgeslagen.Wilde hem weer starten maar wat ik ook probeerde,er gebeurde niks.Alle zekeringen,stekkertjes en weet ik veel wat nog meer nagelopen maar geen resultaat.Als resultaat na verwoede pogingen de accu leeg en uiteindelijk door m'n pa met de tractor naar huis gesleept.Bij het starten ook geen benzinelucht,wat ik wel zou verwachten na zo veel proberen te starten.Heb zelfs "startpilote" geprobeerd maar die zorgde alleen maar voor een knal.Eerder nooit problemen met starten of dergelijke gahad.Wie weet wat er aan de hand is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JOHN GRAND Geplaatst January 21, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 21, 2007 Zou dan wel eens de benzine pomp kunnen zijn , omdat je ook geen benzine lucht ruikt zeg je . Toch nog eens zekeringen goed nalopen ,kan ook corrosie zijn en dan ziet de zekering er nog heel uit . Was tijdje terug ook nog bij iemand hier dacht , ook de zekering. Zou dus zo maar eens kunnen Succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst January 21, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 21, 2007 Kan veel zijn.... Eerst maar eens de foutcode's uitlezen! Ook kun je even goed luisteren of je de benzinepomp ongeveer een seconde hoort lopen, onmiddelijk nadat je het contact hebt ingeschakeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobB Geplaatst January 21, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 21, 2007 Kijk ook even naar de zgn ballast weerstand. Daar zit de brandstofpomp op aangesloten. De weerstand (wit blokje) zit onder de motorkap links tegen de wielkast kant. Kan kwestie van contacten opschuren zijn.. Succes. RobB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DUC Geplaatst January 21, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 21, 2007 Bij het starten ook geen benzinelucht,wat ik wel zou verwachten na zo veel proberen te starten.Heb zelfs "startpilote" geprobeerd maar die zorgde alleen maar voor een knal. Eehmm ... zit er wel benzine in? Die knal kan anderzijds wel weer te maken hebben met een teveel aan onverbrande benzine. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst January 21, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 21, 2007 Eehmm ... zit er wel benzine in? Die knal kan anderzijds wel weer te maken hebben met een teveel aan onverbrande benzine. Code uitlezen zal niet gaan zie bj 1990 (zal wel een low output zij) Benzine toevoer kun je controleren door het ventiel-dopje op de brandstof rail los te draaien en kijken of er benzine uitkomt. (en dan het pinnetje indrukken) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst January 21, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 21, 2007 Jeep: Cherokee (XJ) Bouwjaar: 1991</span> Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst January 21, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 21, 2007 2e regel : Toen de weg vrij was en ik terug bij m'n jeep (cherokee bj '90) kwam was ie.......... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst January 21, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 21, 2007 Dus.. de patient heeft nog geen identiteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst January 21, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 21, 2007 Jeep met gespleten persoonlijkheid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patrick Brookhuis Geplaatst January 22, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 22, 2007 Ok,Ok het is een "91 had me ff vergipst sorry hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst January 22, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 22, 2007 Geeft nix... In ieder geval zou je dan een foutgeheugen moeten hebben. Even uitlezen dus! Binnen 5 sec. contact aan, uit, aan,uit en weer aan... Laat je hem nu aan, dan zal je motorlampje gaan knipperen. Meetellen dus, en letten op lange en korte pauze's. Voorbeeld: Stel je hebt code 12 en 55 in je geheugen, dan tel je de volgende knippercode: 1x -korte pauze- 2x -langere pauze- 5x - korte pauze- 5x -blijft uit- 12 en 55 mag je hebben... 55 zul je zelfs altijd hebben, want die staat voor "end of codes". 12 betekend deat je accu afgekoppeld is geweest binnen de laatste 50 keer dat de auto op contact stond. ( Gek genoeg zit die code er meestal in....) 33 kun je ook vinden en is niet erg, mits je geen airco hebt. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patrick Brookhuis Geplaatst February 4, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 4, 2007 Beetje laat met de reactie maar alsnog; Verdelerkap en rotor vervangen en loopt weer als een trein.Kan alleen niet geloven dat ie daarom helemaal niet meer wou lopen.Maar voor nu lijkt alles weer in orde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.