Spring naar bijdragen

Horten, Stoten, Bokken Afslaan En Niet Meer Starten...


RANDOMAN
 Share

Recommended Posts

UPDATE:

Vandaag was het wat warmer weer dus ik ben weer aan het klussen geslagen. Was dat eigenlijk dit weekend al van plan maar de accu was weer leeggelopen dus die moest eerst een nachtje in de oplader.

Vanmiddag eerst het benzine systeem lekvrij gemaakt. Dat wil zeggen andere injectoren en een lek ringetje vervangen daar waar de benzinetoevoer in de injectorrail loopt. Hup de snelweg op... Probleem bleef hetzelfde. Dus fouten in het lpg systeem konden worden uitgesloten.. :glare:

Hop naar de jeepdealer voor nieuwe bougiekabels, die waren nog goedkoper dan bij de automaterialenwinkel. Vervangen en auto rijdt weer als een zonnetje. Dus niet meer horten, stoten bokken & afslaan maar gewoon eindelijk weer relaxt achter het stuur.

Blij toe dat ik niet hoef te speuren naar o2, tps, krukas en vliegwielsensoren. Die had ik waarschijk toch niet gevonden :whistle:

Nog bedankt hier voor alle tips en truuks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanaf de aanschaf, zo'n 2,5 jaar geleden en 50.000 km verder, niets vervangen.. :frusty:

Alleen af en toe wat olie erbij gegooit en Ed wat dingen laten reparen die stuk waren gegaan. Was dus waarschijnlijk inderdaad wel de hoogste tijd.

Dan mag jij absoluut niet klagen IDD , goed bezig Randoman :whistle::ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...