Spring naar bijdragen

Kan Iemand Mij Helpen?


Recommended Posts

Hallo luitjes,

Ik have a question en ik hoop dat iemand er antwoord op heeft voor me.

Heb een Grand Cherokee limited ed uit '93 gekocht 2mnd geleden.

Nu heb ik eigenlijk vanaf het begin al last van brandende rode lampjes :rolleyes:

In het schermpje waar de auto in wordt weergegeven (als de deur open gaat lampje aan etc)

Vaak brandt hij een rood vierkantje in het motor gedeelte of een rood streepje in het motor gedeelte.

Motor draait perfect ,geen problemen of rare geluiden.

Iemand een idee wat dit is?Technische storing in het scherm of mischien toch wat mis?

Mn garantie verloopt met een week of 2 en wil graag weten of ik m toch moet terug brengen.

Hoop dat mn vraag in het juiste forum zit.

All alvast bedankt voor de moeite :P

Groetjes,

Ran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dit topic zal wel verplaatst worden denk ik...

Maar om op je probleem terug te komen,mijn GC uit 93 laat ook wel eens zo'n rood vierkantje zien,

alleen vertelt hij dan ook waarom.

Tot nu toe alleen de melding "check engine oil".

Dan weet ik dat ik er wat olie bij moet gieten en de auto is weer happy.

Dus start hem es en kijk of je in dat venster waar de datum en zo staat,ook een melding ziet.

En zoals DUC zegt,je hebt garantie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke melding is er een piepje en een tekst wat er mis is.

Vierkantje gevolgd door de tekst check engine oil is inderdaad zoals beschreven.

Streepje ter hoogte van de radiateur was in mijn GC een te laag koelwater niveau, maar kan ook een vervuilde sensor in het vaatje zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon olie bijvullen , zal ie weer wel uit gaan , geeft waarschijnlijk geen piepje bij een 93 er , was bij mij ook niet het geval, geeft dit tijdig aan ,dan wel bijvullen en is er geen probleem .

Rode lampjes altijd z.s.m. bijzijn of iig checken is het best .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon olie bijvullen , zal ie weer wel uit gaan , geeft waarschijnlijk geen piepje bij een 93 er , was bij mij ook niet het geval, geeft dit tijdig aan ,dan wel bijvullen en is er geen probleem .

Rode lampjes altijd z.s.m. bijzijn of iig checken is het best .

De mijne is ook van 93 wel import uit Canada maar geeft voor elke melding een peipje (meer een gong) b.v. eerste melding gong en dan de tekst oil level low vervolgens gong deur niet dicht enz soms erg irritant.

misschien is de gong defect. tekst zal wel verschijnen dus direct na starten kijken op info pannel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...