Spring naar bijdragen

Tegenvaller


Menno
 Share

Recommended Posts

ik had dus de binnebekleding eruit gehaald, om het allemaal een beetje op te knappen, maar viel toch tegen wat ik tegenkwam

gat.jpg

gat4.jpg

gat3.jpg

gat2.jpg

dus van de week beetje weg slijpen, plaat in lassen, epoxy primer, aflakken

en gelijk alle rvs onderdelen erafhalen en iets van pakking knippen en ertussen leggen,

dit is echt funest op ijzer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let ook even op de binnenkanten van dat vesterkingsprofiel achter de deuropeningen... gegarandeerd dat het daar ook al ver heen is!

Al met al heel wat avondjes werk... dus je kunt vooruit!

achter de deuropeningen...en versterkingsprofiel voor de deuropening,en overal waar nog meer dubbel plaatwerk zit. :P

succes ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ben bezig geweest met uitslijpen, maar alle kokerprofielen zitten tot de nok gevuld met bagger en roest!!!!

ik denk dat ik maar stop en gewoon de gaten dicht las, want volgens mij komt er anders geen eind aan, en ik wil gerust klussen want daar heb ik hem voor maar een rotte body heb ik weinig trek in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja... als je het ff goed aanpakt, heb je het weer uitstekend voor elkaar.... en wat is het alternatief??? Andere body?

ja maar hoe krijg je de binnenkanten van de dubbele platen en kokerbalken nu zo schoon en roest vrij dat je ze weer kan behandelen?

ik kan natuurlijk proberen alle modder eruit te spoelen en wat lucht erop zetten maar is volgens mij niet voldoende om er dan iets van bodysafe in te spuiten??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals je weet ben ik momenteel, samen met een carrosserieman, bezig om een YJ body hard te maken.

Dat ding is op ongeveer dezelfde plekken slecht ( bij de vloer montage van de rollbar), maar da's wel te vervangen. Dubbele plaat valt daar nogal mee.

Lastigste is die "versteviging". Wij slijpen daarvan gewoon de onderste 10 cm weg, en vervangen dat. De vloer wordt ook ruim weggeslepen en vervangen en de "staande" plaat tussen vloer en laadruimte ondergaat hetzelfde lot.

Tenslotte wordt er een nieuw stuk plaat in de buitenkant gelast.

IMG_6650.JPG

Weggeslepen stuk versteviging.

IMG_6649.JPG

Resultaat na slijpen.

Veel werk... dat wel.

Maar je weet dan wel dat het goed is... koop een andere body, en je weet het niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...