Spring naar bijdragen

Iemand Ooit Geprobeerd (2.7 Crd)


Recommended Posts

ik heb ook nog niets gehoord over br.st filter en luchtfilter. wanneer zijn die voor het laatst vervangen.

Onderhoud aan de auto is altijd juist en op tijd uitgevoerd, brandstoffilter en luchtfilter ca 9000 km geleden vernieuwd.

Auto loopt zoals al eerder beschreven prima, trekt goed, rookt niet abnormaal, start goed ed dus verder geen probleem.

Ik vroeg me alleen af of de motor boven de 3000 toeren mischien wat rustiger te krijgen was en dan eigenlijk ook alleen maar als je een keer doortrekt, constant rijdend op de snelweg is er bij ca 140 km/u en dus ca 3000 toeren niets aan de hand.

Jacques

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal wel aard van beestje/motor zijn denk . wat langzamer rijden beste oplossing dan :D:D

Door de GC ben ik toch al veel rustiger gaan rijden, is goed voor hart en bloedvaten en ik kom al rijdend eigenlijk zelden boven de 3000 toeren.

Alleen een enkele keer als je in wil halen en iets teveel gas geeft dan schakelt 'ie dusdanig ver terug dat je boven de 3000 komt.

Ga er morgen lekker met de familie ca. 400 duitse autobahn km's mee rijden, een beetje king off the road gevoel, wie doet me wat.

Allemaal een goede kerst.

Jacques

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door de GC ben ik toch al veel rustiger gaan rijden, is goed voor hart en bloedvaten en ik kom al rijdend eigenlijk zelden boven de 3000 toeren.

Alleen een enkele keer als je in wil halen en iets teveel gas geeft dan schakelt 'ie dusdanig ver terug dat je boven de 3000 komt.

Ga er morgen lekker met de familie ca. 400 duitse autobahn km's mee rijden, een beetje king off the road gevoel, wie doet me wat.

Allemaal een goede kerst.

Jacques

Okay , fijne kerst en reis

MerryC. Jacques

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...