Spring naar bijdragen

Rotary 9 december 2006


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

Op zaterdag 9 december as. organiseert de Rotary Club Oldebroek alweer voor de vierde keer de: 4x4 WINTERTRAIL op het circuit van de MotorSportVereniging NO-Veluwe te Heerde. (www.4x4wintertrail.nl)

Het doel van de 4x4 WINTERTRAIL is tweeledig:

 Eigenaren van 4-wielaangedreven voertuigen,

 Militaire voertuigen tot 3500 kg,

 Quads,

In de gelegenheid stellen om met hun voertuigen door ruw terrein te banjeren en behendigheidsproeven te doen.

 Geld inzamelen voor een goed doel.

Locatie: Circuit MSV NO-Veluwe

Kamperweg te Heerde (tussen Wezep en Heerde)

Jeep Club Nederland ondersteunt deze fundrasing activity en heeft evenals vorig jaar haar medewerking toegezegd.

Voor de zaterdag benodigen wij minimaal 10 jeepers die vanaf 10 uur tot 17.00 uur bezoekers een tour te geven op het terrein.

De bezoeker betaald hiervoor een bijdrage aan het goede doel en de jeeper kan gratis op verantwoorde wijze zijn of haar talenten aan het publiek tonen

Als tegenprestatie zijn er voor Jeep Club Nederland geen kosten verbonden aan de inzet van shovels op het parcours voor haar Jeep Academy op zondag 10 december.

Zo wie heeft er zin om die zaterdag in een ontspannen sfeer te trailen, graag aanmelden bij Ruud op info@jeepclub.nl

Oh ja, je ontvangt voor deze inzet geen vergoeding, noch wordt je brandstof betaald,

maar je krijgt wel iets eten en wat te drinken.

Ik hoor graag van jullie,

Bij voorbaat dank voor uw medewerking

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik heb zaterdag wel tijd maar ik heb weinig terrein ervaring weten jullie misschien hoe het terrein word?

Is een beetje raar als ik om de 10 meter vast sta ! (hebben de mensen wel waar voor hun geld) laugh.gif

Moet je je daar ook vantevoren voor opgeven ?

Ik heb er wel zin in......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zaterdag wel tijd maar ik heb weinig terrein ervaring weten jullie misschien hoe het terrein word?

Is een beetje raar als ik om de 10 meter vast sta ! (hebben de mensen wel waar voor hun geld) laugh.gif

Moet je je daar ook vantevoren voor opgeven ?

Ik heb er wel zin in......

Hoe zou je het zelf vinden tongue.gif

Maar zondag kan je er ook rijden , dan onder begeleiding.....

www.jeepclub.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zou je het zelf vinden tongue.gif

Maar zondag kan je er ook rijden , dan onder begeleiding.....

www.jeepclub.nl

Zondag kan ik helaas niet , maar heb zin om mn nieuwe Weber/10j 33inch uit teproberen!

Dus ik waag het er maar op ik denk als ik gewoon relaxt doe dat er niet veel mis kan gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag kan ik helaas niet , maar heb zin om mn nieuwe Weber/10j 33inch uit teproberen!

Dus ik waag het er maar op ik denk als ik gewoon relaxt doe dat er niet veel mis kan gaan.

bel maar als je vaststaat 0653344773

de soezies en laroos laten je gewoon staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...