Spring naar bijdragen

12 Nov.: 10e 4x4 treffen in Isodorushoeve


87wrangler
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Vandaag even wezen KIJKEN... sad.gif

Het terrein lag er, ehhh.. vloeibaar bij... huh.gif Wat een modder!! Bah! wink.gif

Wel veel bekenden: Schumer ( ook zonder Jeep dus samen ff rondgelopen ), Broekie, Kollee ( 1 t/m 12 ?), Maurice, Herman, enz...

Ohja... 'k heb ook wat plaatjes geschoten van rondrijdende en geparkeerde Jeep's en enkele andere auto's. ('k zag overigens weinig Jeeps die proeven reden... te zwaar? tongue.gif )

Foto's Isodorushoeve 2006

Mooie plaatjes biggrin.gif

Was leuke dag. Af en toe wel wat (te) druk en wat mensen zonder geduld of veel haast, maar we hebben toch veel lol gehad. rolleyes.gif

Er zijn overigens wel degelijk een aantal proeven gereden. Kollee en Maurice waren fanatiek aan het lieren. Proeven waren of goed te doen of voorzien van een waterbak die alleen met lier door te komen was. Ik heb helaas geen foto's, maar als het goed is heeft Broekie er foto's van gemaakt.

Groetjes

Jeep7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn overigens wel degelijk een aantal proeven gereden. Kollee en Maurice waren fanatiek aan het lieren. Proeven waren of goed te doen of voorzien van een waterbak die alleen met lier door te komen was. Ik heb helaas geen foto's, maar als het goed is heeft Broekie er foto's van gemaakt.

laugh.gif

Niet gezien... maar we hadden soms al moeite om langs de baan te lopen..... En ik was er ook vrij laat, toen ik Broekie sprak was ik er net een kwartiertje. ( jij stond toen achter Bart en Brenda te wachten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel veel bekenden: Schumer ( ook zonder Jeep dus samen ff rondgelopen ), Broekie, Kollee ( 1 t/m 12 ?), Maurice, Herman, enz...

Ohja... 'k heb ook wat plaatjes geschoten van rondrijdende en geparkeerde Jeep's en enkele andere auto's. ('k zag overigens weinig Jeeps die proeven reden... te zwaar? tongue.gif )

Jij loopt niet rond maar trekt wel de conclusie dat de proeven te zwaar zijn voor Jeeps????? tongue.gif

Nou we hebben alle proeven gedaan hoor; alle heuvels, modder/waterbakken, gaten, sporen, enz enz. van links naar rechts en weer terug, van boven naar beneden en andersom, sterker nog, kheb de lier er op kapot gelierd... ph34r.gif Ik stond ook weer ouderwets tot de dorpel in een modderbak vast...

En ja.. de K-groep breid lichtjes uit....vandaag wat nieuwe mensen enthousiast gemaakt voor onze hobby/sport. Zouden ff blijven maar gingen net voor t donker werd weg..

Bedankt voor de foto's Rob! Ik ben er niet aan toe gekomen, maar Bart heeft een hele serie gemaakt.

Proeven/terrein waren trouwens echt goed! Zaten wat pittige proeven tussen ook. Organsiatie helemaal top! Was wel wat druk, toen wij aankwamen, kon er nog maar 1 auto ingeschreven worden, daarna was het vol (125 auto's.....).

Terrein was erg modderig,voor standaard auto's was het rondrijspoor al een enorme uitdaging.

Ook weer wat nieuwe forummers leren kennen, en idd er een aantal langs de kant gezien (87 wrangler en schumer) en 1 vanuit de kantine gehoord maar daarna op het terrein niet meer waargenomen (rara...???)

Wat me wel opviel;

- dat er onvoorstelbaar veel word ingehaald ....erg irritant

- dat proeven vanuit alle hoeken worden gestart (ondanks goede aanduidingen)

- dat als er een wagen vaststaat op een proef of op een helling, er een heleboel mensen die er achter staan beginnen te claxoneren ipv uit te stappen en te helpen (wij hebben het Jeep volk van de goede kant laten zien...)

- dat er weer heel veel mensen achter in een auto staande rondreden/racen. Als je er iets van zei, keken ze je aan of ze water zagen branden

- dat er nu en dan veel te hard over de baan werd gereden

- irritant voordringen bij proeven

Zonder iets of iemand te willen stigmatiseren, was er wel 1 groep rijders van een bepaald merk wat in bovenstaande zaken behoorlijk uitblonk.....

Heb dit uiteraard ook met een lid van de organisatie besproken. Sanctie bij het constateren (vooral te hard rijden, staan in wagens etc.); wegwezen en niet meer terugkomen. Maar ja, als organisatie kun je uiteraard niet overal tegelijk zijn.

Maar, laat duidelijk zijn, we hebben ons enorm vermaakt!!! Zochten ook vooral de proeven op die wat minder toegankelijk waren voor de meeste auto's.

Maurice en Dianne Coolen waren zelfs uit Helmond gekomen om mee te rijden, hebben er een gezellig weekend van gemaakt, was echt helemaal top!

Verder met Herman, Broekie (Bart & Brenda), Ben (sorry, je nickname vergeten ph34r.gif ) rond gereden.

Top dag geweest!

Charon, enorm bedankt, ook voor je bemiddeling bij de inschrijving!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn ook vandaag in Isodorushoeve geweest. Maurice en Dianne zijn gisterenavond zelfs vanuit Helmond naar ons toe gekomen om mee te rijden vandaag. Gisterenavond werd het zoals gewoonlijk weer veel te laat voordat wij gingen slapen (05.00 uur) We hadden afgesproken om 09.00 uur ontbijten echter dat werd alweer 09.30 uur. Herman kwam ook aanrijden vanuit Eerbeek en voordat we het wisten zaten we met 7 man te ontbijten. Bij Herman moest nog iets gedaan worden aan zijn remleiding na het rijden in Halle Gld. Dit verslag laat ik graag aan Ab lees Kollee 1 over. Eindelijk na het vele kletsen waren we zover om te vertrekken naar de hoeve. Het was slechts 30 min. rijden. Daar aangekomen zagen wij direkt al dat het gigantisch druk was. Aanhangers vrachtwagens en de wagens van personen die kwamen kijken waren volop aanwezig. De eerste indruk was een leuke sfeer. Je werd verwelkomt door lekkere muziek en de kantine zag er goed uit. Bij het secretariaat werden wij ook al leuk onthaald. Er reden zo'n 100 4x4 wagens mee. We moesten eerst ontzettend wennen aan het rijden van sommige suzi's etc. Iedereen haalt je zowel links als rechts in en scheuren maar. Het viel mij op, dat de Jeepers het toch iets met meer beleid doen. Wat mij ook opviel was, zodra iemand vast stond er weinig tot niet geholpen werd door mede-rijders. Een stond al een geruime tijd vast op een heuvel. Sommige gingen zelfs toeteren ipv helpen. Kollee1 en Maurice namen het initiatief om die persoon in nood eruit te trekken. Het was een schitterende lokatie. Tuurlijk veel modder en zeer leuke proeven. De lier is weer regelmatig van pas gekomen. We gingen een oefening doen met een kleine verhoging erbij. Kollee1 ging rustig de proef in alleen werden wij gelijk vastgezogen door de modder. Bekenden maakten alweer de opmerking "Belgie Ab". Naast mij hoorde ik eventjes maar mopper, mopper. Langs de route kwamen wij ook Rob en Schuman nog tegen. Wijzelf hadden tegen een paar kennissen gezegd kom toch eens kijken en ja hoor daar stonden ze (3 man) langs de route. Deze personen werden direkt opgenomen in de groep en er werd plaats voor ze gemaakt in de Jeeps die meereden. Ja, hoor die big smiles verschenen na een paar minuten al op hun gezicht. Een begon na enkele aarzelingen ook al mee te helpen met het lieren. De andere stak de ene sigaar na de andere. Tegen 15.00 uur kwam nog een vrouwelijke kennis langs hup ook de Jeep in. Haar fototoestel bleef maar klikken. Ook zij vond het geweldig alleen wist ze even niet wat ze met de situatie aan moest toen Kollee1 vast stond in de waterbak. Kollee1 vroeg of ze even wilde duwen, maar daar trapte ze niet in. Tegen 17.00 uur gingen we aan de welverdiende koffie. Het was een super dag en volgende jaar zullen wij er zeker weer bij zijn of niet Kollee1. Het was ook leuk Bart en Brenda weer eens te zien. Voor hun was het ook een thuis evenement. Ja, het is echt voor herhaling vatbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep,

Het evenement is weer prima geslaagd! We hebben eigenlijk alleen maar lachende gezichten gezien...

De puntjes van kritiek nemen we mee naar volgend jaar. En idd je kan niet overal tegelijk zijn, eigenlijk hebben we maar een man of 5/6 die alles moeten doen, en we vertrouwen dus een beetje op het gezonde verstand van de deelnemers. Dit jaar hebben we de inschrijving moeten stoppen. Op de parkeerplaats onstond een handel in bordjes om de baan maar op te komen..

T was jammer dat ik zelf ridder te voet was.. Hielp zo'n engels ding uit de 2e proef, toen een kruisje linksvoor stierf... sad.gif

Maarja, heb met het uitzetten alle proeven al gereden...

Charon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn ook vandaag in Isodorushoeve geweest. Maurice en Dianne zijn gisterenavond zelfs vanuit Helmond naar ons toe gekomen om mee te rijden vandaag. Gisterenavond werd het zoals gewoonlijk weer veel te laat voordat wij gingen slapen (05.00 uur) We hadden afgesproken om 09.00 uur ontbijten echter dat werd alweer 09.30 uur. Herman kwam ook aanrijden vanuit Eerbeek en voordat we het wisten zaten we met 7 man te ontbijten. Bij Herman moest nog iets gedaan worden aan zijn remleiding na het rijden in Halle Gld. Dit verslag laat ik graag aan Ab lees Kollee 1 over. Eindelijk na het vele kletsen waren we zover om te vertrekken naar de hoeve. Het was slechts 30 min. rijden. Daar aangekomen zagen wij direkt al dat het gigantisch druk was. Aanhangers vrachtwagens en de wagens van personen die kwamen kijken waren volop aanwezig. De eerste indruk was een leuke sfeer. Je werd verwelkomt door lekkere muziek en de kantine zag er goed uit. Bij het secretariaat werden wij ook al leuk onthaald. Er reden zo'n 100 4x4 wagens mee. We moesten eerst ontzettend wennen aan het rijden van sommige suzi's etc. Iedereen haalt je zowel links als rechts in en scheuren maar. Het viel mij op, dat de Jeepers het toch iets met meer beleid doen. Wat mij ook opviel was, zodra iemand vast stond er weinig tot niet geholpen werd door mede-rijders. Een stond al een geruime tijd vast op een heuvel. Sommige gingen zelfs toeteren ipv helpen. Kollee1 en Maurice namen het initiatief om die persoon in nood eruit te trekken. Het was een schitterende lokatie. Tuurlijk veel modder en zeer leuke proeven. De lier is weer regelmatig van pas gekomen. We gingen een oefening doen met een kleine verhoging erbij. Kollee1 ging rustig de proef in alleen werden wij gelijk vastgezogen door de modder. Bekenden maakten alweer de opmerking "Belgie Ab". Naast mij hoorde ik eventjes maar mopper, mopper. Langs de route kwamen wij ook Rob en Schuman nog tegen. Wijzelf hadden tegen een paar kennissen gezegd kom toch eens kijken en ja hoor daar stonden ze (3 man) langs de route. Deze personen werden direkt opgenomen in de groep en er werd plaats voor ze gemaakt in de Jeeps die meereden. Ja, hoor die big smiles verschenen na een paar minuten al op hun gezicht. Een begon na enkele aarzelingen ook al mee te helpen met het lieren. De andere stak de ene sigaar na de andere. Tegen 15.00 uur kwam nog een vrouwelijke kennis langs hup ook de Jeep in. Haar fototoestel bleef maar klikken. Ook zij vond het geweldig alleen wist ze even niet wat ze met de situatie aan moest toen Kollee1 vast stond in de waterbak. Kollee1 vroeg of ze even wilde duwen, maar daar trapte ze niet in. Tegen 17.00 uur gingen we aan de welverdiende koffie. Het was een super dag en volgende jaar zullen wij er zeker weer bij zijn of niet Kollee1. Het was ook leuk Bart en Brenda weer eens te zien. Voor hun was het ook een thuis evenement. Ja, het is echt voor herhaling vatbaar.

wauwwwwwwwwwwww

was echt leuk daar lees ik

tja wij konden niet hadden andere verplichtingen

maar als ik dit zo weer lees en de foto's zie dan kriebelt het toch aardig hoor

maar goed volgende keer weer

groetjesssssssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij hebben een geweldig weekend gehad.

Zaterdag na het werk gelijk vertrokken naar lochum,waar we hartelijk werden ontvangen door de fam Kollee.

Daar hebben we de avond mee door gebracht.

Fam Kollee had voor ons een heel mooi huisje gereserveerd voor een nacht naast hun huis(hadden net zo goed niet meer kunnen gaan slapen voor die paar uurtjes) blink.gif

S'morgens lekker uitgebreid ontbijt gehad,en daarna vertrokken.

Super gaaf terrein,hebben ons er flink vermaakt die dag.

Volgend jaar zijn wij er ook weer bij,was echt de moeite waard!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie foto's Bart en Brenda,

Gelukig waren de "files" messtal snel weer opgelost en kon iedereen zijn gang weer gaan. smile.gif Ook waren er bij veel plekken wel afkortingen zodat de file te omzijlen was, uiteraard niet bij deze plek huh.gif

Was zeker een leuke dag die voor herhaling vatbaar is. Heb veel plezier gehad met z'n allen. O ja, Ab, Ben = Jeep7

Groetjes,

Ben

biggrin.gifbiggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke foto's Bart en Brenda. Goed gevoel weer he die blubber.

Wij willen iedereen nog bedanken, die onze gasten hebben laten meerijden in hun Jeep. Vandaag kreeg ik van de vrouwelijke helften te horen, dat de mannen het gisterenavond alleen maar over Jeeps gesproken hebben. Ze hebben het geweldig gehad. Ze komen zeker nog een keer kijken. De sfeer onderling vonden ze ook geweldig. Nogmaals dank.

Volgens de meester van onze jongste dochter Anne van 7 jr heeft zij vanochtend weer haar fijn aan haar klas uitgelegd hoe het lieren in zijn werk gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou... nog ff speciaal voor Rob een kleine greep uit de genomen proeven dan...

sa500106ca5.jpg

sa500109ty3.jpg

Terwijl Maurice de waterbak wat verder vol staat te ze*ken, houd mn vrouwelijke bijrijdster zich vast van t lachen... wink.giftongue.gif

sa500110yk5.jpg

sa500112aa4.jpg

sa500105vg9.jpg

Hier op de foto; echts in spijkerbroek met laarzen (die grote dus he... wink.gif ) forum member Jeep7 oftewel Ben, links nog net zichtbaar (in organisatie hesje) forum member Jeepie.tk oftewel Charon

sa500107df3.jpg

sa50105ly6.jpg

Zo, genoeg bewijs Rob????? laugh.giftongue.gif

Onwijs bedankt voor de foto's Bart en Brenda!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...