Spring naar bijdragen

A.s. zaterdag de 21e of zondag 22e in overleg met elkaar baggeren


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

Waarschijnlijk zaterdag om ongeveer 12.00 uur à 13.00 uur ......Zie het topic om met elkaar te overleggen wanneer en hoe laat we er kunnen afspreken ( agenda`s naast elkaar... tongue.gif ) , er zijn al aardig wat reacties van Jeepers die niet naar het Jeepcamp konden/ wilden dus een leuk alternatief ** MITS HET TERREIN ER NOG STEEDS LIGT ALS WE ER HEEN GAAN !!!!! , IK KAN HET ECHTER NOG VELE MALEN CHECKEN VOOR HET UUR 0, IK RIJ ER VEEL IN DE BUURT.....)

GRAAG REACTIES OP DIT OF HET ANDERE TOPIC OM EVEN SPIJKERS MET KOPPEN TE SLAAN .. wink.gif .

img5897re2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie het topic om met elkaar te overleggen wanneer en hoe laat we er kunnen afspreken ( agenda`s naast elkaar... tongue.gif ) , er zijn al aardig wat reacties van Jeepers die niet naar het Jeepcamp konden/ wilden dus een leuk alternatief ** MITS HET TERREIN ER NOG STEEDS LIGT ALS WE ER HEEN GAAN !!!!! , IK KAN HET ECHTER NOG VELE MALEN CHECKEN VOOR HET UUR 0, IK RIJ ER VEEL IN DE BUURT.....)

GRAAG REACTIES OP DIT OF HET ANDERE TOPIC OM EVEN SPIJKERS MET KOPPEN TE SLAAN .. wink.gif .

img5897re2.jpg

smile.gif maakt mij niet uit, ik pas me aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach zit ik nog vrolijk in dat ander Topic te schrijven....Nee, zaterdag is helemaal ok! Tijd maakt niet uit. biggrin.gif

Ik ben er zo rond 11.30 à 12.00 uur zeker.....hoop je dan te zien...

Groeten ad

Helaas is zaterdag niet mogelijk voor mij.

Veel plezier.

RVS4x4

Zijn er nog anderen die kunnen komen of kun je zondag toevallig ?

Groeten ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat net in de buurt, dus ben effe wezen kijken. Het ligt er nog steeds..is idd niet echt groot, maar ach wie het kleine niet eert.....

Ben er maar niet opgeweest, want de gemeente was bij de slootkant aan het maaien...maar geen slapende honden wakker maken. wink.gif

Zie de mensen die komen zaterdag wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat net in de buurt, dus ben effe wezen kijken. Het ligt er nog steeds..is idd niet echt groot, maar ach wie het kleine niet eert.....

Ben er maar niet opgeweest, want de gemeente was bij de slootkant aan het maaien...maar geen slapende honden wakker maken. wink.gif

Zie de mensen die komen zaterdag wel!

T`is niet groot maar wel erg modderig ( heb ik gemerkt...), de lange sporen met water zijn veraderlijk glad met bruine mud....glibberen dus !!

Tot zaterdag !!

cool.gif ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

T`is niet groot maar wel erg modderig ( heb ik gemerkt...), de lange sporen met water zijn veraderlijk glad met bruine mud....glibberen dus !!

Tot zaterdag !!

cool.gif ad

Komt wel goed denk ik zo..camera in de aanslag...heuh kan evt. ook wel een video camera meenemen... Kijk wel effe..Komt in iedergeval nog een maatje van me mee bij mij in de wagen! Kunnen we die mooi aan het filmen zetten hahah laugh.gif

Nou ja ouwe broek aan en een paar kisten aan de voeten...moet helemaal goed komen!!! ph34r.gif

Maaruh Ad heb jij die gasten al gepost (PB) die niet weten waar het is?

Later!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

T`is niet groot maar wel erg modderig ( heb ik gemerkt...), de lange sporen met water zijn veraderlijk glad met bruine mud....glibberen dus !!

Tot zaterdag !!

cool.gif ad

Ik heb Martinus een Pb `tje gestuurd.....die had er om gevraagd...... wink.gif

M.v.g. ad

mad.gif Knal niet zomaar adres gegevens van een tijdelijke locatie op het web.

Voordat je het weet is het zo verschrikkelijk druk dat de (betaal brigade) tongue.gif politie staat te wachten.

Zondag komt beter uit.

Ga je aanstaande zondag toevallig ? In dat geval hoor ik graag hoe laat om te zien of ik zondag ook even af kan dwalen ( mits ze ons er niet van af getrapt hebben... wink.gif )

Gr ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou wil ik didelijkheid. gaan we nou zaterdag dag of zondag.maakt mij niet uit welke dag wil alleen niet de enige zijn die daar staat vandaar.heb alleen geen terrein banden die kan ik pas over 2 weken ophalen sad.gif

We gaan Zaterdag om ongeveer 12.00 uur à 13.00 uur .... ph34r.gif ..ik was alleen benieuwd of RVS 4x4 de dag er op ook nog ging kijken aangezien zaterdag niet uit kwam voor hem , dan zak ik zondag n.l. ook nog even die kant uit... dry.gif ..

DUS ZATERDAG OM 12.00 uur IS ER IEMAND AANWEZIG (IK tongue.gif ) en als het goed is ook Nick , Blue 4.2 ,Martinus , Parbopower , (en misschien nog mensen uit het clubje van RVS 4x4 misschien?) , en diegene die gemailed hebben maar nog geen akkoord hebben gegeven.... wink.gif .

TOT ZATERDAG, ALS ER NIETS AAN HET TERREINTJE VERANDERD IS ( HOUDT HET FORUM IN DE GATEN TOT HET LAATSTE MOMENT ! cool.gifcool.gif !!!!!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mad.gif Knal niet zomaar adres gegevens van een tijdelijke locatie op het web.

Voordat je het weet is het zo verschrikkelijk druk dat de (betaal brigade) tongue.gif politie staat te wachten.

Zondag komt beter uit.

daarom had ik ook een pbtje geveraagd, anders krijg je hetzelfde als op modderpoel, groot reclame maken voor een terreintje in almere, en nu is het dicht mad.gif

parbopower Geplaatst Gisteren, 19:37

nou wil ik didelijkheid. gaan we nou zaterdag dag of zondag.maakt mij niet uit welke dag wil alleen niet de enige zijn die daar staat vandaar.heb alleen geen terrein banden die kan ik pas over 2 weken ophalen

modderbanden zijn niet nodig, een touwtje en een lier doen wonderen, toch? smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... anders krijg je hetzelfde als op modderpoel, groot reclame maken voor een terreintje in almere, en nu is het dicht mad.gif

Ik denk (hoop) dat je het niet zo bedoeld, maar hier heeft modderpoel niets mee te maken.

Dit terrein is al jaren bekend als openbare plaats.

Zelfde als maasvlakte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk (hoop) dat je het niet zo bedoeld, maar hier heeft modderpoel niets mee te maken.

Dit terrein is al jaren bekend als openbare plaats.

Zelfde als maasvlakte

Nee, daar is alleen de draadje over almere, dat het terrein gesloten is http://www.modderpoel.nl/phpbb/viewtopic.php?t=1782

Zeker niks negatief over modderpoel, veel te gezellig daar smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ik heb nu duidelijkheid

rest nog waar in krimpen ligt het. ik neem mijn model vrouw mee (navigatie) laugh.gif heeft iemand een pb voor mij met de adres gegevens

bijvoorbaat bedankt en tot zaterdag..

Je hebt een pb`tje......met adres .. wink.gif

ja ben ik wel mee eens.. voorzichtig met die plekken, maar aan de andere kant het is een aangelegt (tijdelijk) terrein dus verdwijnen zal die zowiezo.

have fun zaterdag.

ik ben benieuwd naar de foto's

Die gaan als alles goed gaat zeker komen ......keep watching...... cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...