Spring naar bijdragen

JCN, Jeep®Academy te Wamel,


Kameel
 Share

Recommended Posts

Hallo zusammen,

um heute noch in meinem "Deutsch-Niederländisch"-Wörterbuch zu suchen bin ich zu müde wink.gif

Es war ein toller Tag mit Euch allen.

Mir hat es riesig viel Spass gemacht und ich hoffe auf ein baldiges Wiedersehen !!!

Ein paar Fotos haben wir auch gemacht, Ihr findet diese unter folgenden Link:

http://marco-lohmeier.fotoalbum-medion.de/

Dort unter "Wamel"

Groetjes und Bedankt,

Marco

P.S.

Nochmals vielen Dank an die Marshals und dem Orga-Team !!!

Eine tolle Hilfestellung and a GREAT JOB !!! biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

was weer een schitterend weekend tongue.gif

keb me prima vermaakt biggrin.gif

veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel modder gezien ............( en gelijk de uitlaat maar eens ff schoon gebrand........... laugh.giflaugh.gif

( dez , klasse dat je er toch was, alwas het met de scoot mobiel tongue.giftongue.gifthumbsup.gif )

btw....................was een lekker soepie tussen de middag .................(keer wat anders ) smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ut bl�¨ft un awwe z�¨kert...

abyg8.jpg

KL**TZ*K!!!

Ik had nog zo gezegd... mad.gif

laugh.gif

heerlijke dag/dagen gehad, was weer lekker uitdagend in Wamel!

Mooie foto's ook, alleen die ene gemaakt door die meneer in die 3-wieler met Warn sticker... mad.gif

Hartstikke goed dat je er weer bij was Dez, en fantastisch dat je m opgehaald hebt Jeffrey!!

Had ie nog aanmerkingen op je rijstijl onderweg...?? laugh.giftongue.gif

Eindelijk met Menno kennis gemaakt, ook Deef en Glencj5 leren kennen, hartstikke leuk!

Ook met de meeste van onze duitse vrienden kennis gemaakt. Zijn allemaal lid geworden van JCN overigens!! Super!!

Gaan we nog veel zien in NL!!

Met de beetje grote groep van 10+ auto's, nog heerlijk kunnen rijden en genieten (ook dankzij de hulp van Frank). Was Herris en Kitty alleen plots kwijt, maar heb nu gelezen wat de oorzaak was. Jammer joh!!! Gaa we bij een volgend evenement goedmaken!

Mudmiep cs weer bedankt voor de goeie zorgen, ook het allerlaatste bakkie soep smaakte heerlijk! (Ron.... tongue.gif )

Ow en Dianne...Ik ben enorm gesteld op (ook) je man, maaruuhhh....laat m voortaan lekker thuis... wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Danke für den netten Tag gestern an Euch alle !

War super organisiert ! Ich war zwar nicht ganz fit weil ich Samstag Zwillinge bekommen habe aber ich habe riesen Spaß gehabt !

Ich hoffe wir kommen Euch bald wieder besuchen !

photo0085fg2.jpg

Schöne Grüße Mark

Herzlichem Glueckwunsch!

Gut zu sehen dass zu mindest einer von euch irgendwann mal hart AT-WORK war tongue.gif

Bis zum naechsten mal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey,

Heb me prima vermaakt in Wamel. Weer een topdagje in de blubber. Ook wederom perfecte coaching door Willem, die voorop ging in z'n ZJ. De gelaste skidplate zoals besproken op het ZJ/WJ techniekforum is in aktie te zien op het filmpje op m'n website, onder Wamel 2006.

Ikzelf was zeer tevreden.

Wel jammer dat ik de enige WJ was.......

Groeten,

Ape

Hoi Ape,

'k Wist niet dat jij een persoonlijke (Jeep) site had..... best wel indrukwekkend en interessant. Als "hoogvlieger" en "snelheidsduivel" ben je best wel gepassioneerd van je WJ. Goh...... een F16 piloot in de blubber.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Du siehst in letzten Bild überhole ich ein weissen Jeep und bei mir, weiniger risico ein Reifen kaput zu fahren.Trotzdem hoffe ich schnell mit mein Wrangler fahren zu können. Ich Wünsche dass beim nächsten Wochenend treffen

die deutsche und holländische Jeepers bei eineim Feuer sitzen abends und nicht bei 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ape,

'k Wist niet dat jij een persoonlijke (Jeep) site had..... best wel indrukwekkend en interessant. Als "hoogvlieger" en "snelheidsduivel" ben je best wel gepassioneerd van je WJ. Goh...... een F16 piloot in de blubber.......

Hey Willem,

ex- F-16 wel te verstaan. Tegenwoordig taxi-chauffeur op grote hoogte.....

C.U,

Ape

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Natester,

Het zou zo maar kunnen. Ik heb er van '86 tot '93 gezeten. Naam?

Ape

Uhm, dat ik het niet weet sad.gif

Zou ik hem moeten vragen als ie weer es in de winkel is, is namelijk een klant van ons die zo af en toe langs komt.

Zo kwam hij afgelopen week binnen met een Nomex vliegersjack zoals jullie die droegen als F-16 piloot. Ik zeg: Zo een heb ik ook.

Dat kan niet! Denk het wel zeg ik, wedden voor een tientje (had ie bijna gedaan). Vond ie niet zo leuk dat ik er ook eentje had tongue.gif

Ik heb 'm van een collega die op Volkel op een Crashtender zijn opleiding Brandweer heeft gedaan afgerond en ik geschooid heb voor een jack, weliswaar gebruikt maar toch.

Die van hem had ie namelijk van een ex-collega gekregen die nu charters vliegt voor ik meen KLM, vandaar mijn verhaal en reaktie op het forum, snappie?!

Natetster (Nathan voor de meeste mensen..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke Nathan,

'k snap ut. Alleen vliegt KLM geen Charters meer sinds de jaren '70.

Als je een naam weet, doe maar ff een PB-tje.

'K hoor ut wel.

Doeg,

Ape

Tja dan valt de KLM snel af ja.. unsure.gif

Ik ken de beste man alleen als klant, hij was zelf geen piloot overigens. In de koude oorlog tijd zat hij in diverse bases in Duitsland vor onderhoud ofzoiets van Raketsystemen en de laatste jaren op Volkel iets anders wat me ff niet te binnen schiet, ik meen iets met de veiligheid van de vliegbewegingen ofzo.

Hij is er al 3 jaar uit, wat te merken was gezien het feit dat ze alweer een kist hebben afgeschreven daar in Brabant sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Du siehst in letzten Bild überhole ich ein weissen Jeep und bei mir, weiniger risico ein Reifen kaput zu fahren.Trotzdem hoffe ich schnell mit mein Wrangler fahren zu können. Ich Wünsche dass beim nächsten Wochenend treffen

die deutsche und holländische Jeepers bei eineim Feuer sitzen abends und nicht bei 2.

Ja hoor Hans, had je alleen die achteruitrij lampen moeten weg poetsen. laugh.gif

Maar wel tof dat je er uberhaupt (toch wat duits) was!

Ik heb me ook prima vermaakt. Ben bezig met filmpje, volgt soon (en wat engels).

V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...