Spring naar bijdragen

Te koop Jeep wagoneer


MaCJ5
 Share

Recommended Posts

Te koop Jeep wagoneer uit 1972

Zit nog half jaar APK op.

- 5.9 liter V8 (jaar geleden gerestaureerd)

- LPG onderbouw

- Ontdaan van roest

- Compleet

- Elektrisch verstelbare voorstoelen LEER

- Reservewiel

- Stuurbekrachtiging

- technisch 1000%

Is voor 90% opgeknapt alleen interieur behoeft nog wat werk maar heb er geen tijd meer voor. Voor de handige knutselaar een leuke auto en ook voor de handel is hij aantrekkelijk. Velen onder jullie zullen weten dat een goede wagoneer geld waard is.

Mag weg voor de bodemprijs van 5350 euro.

Voor meer info bellen of mailen

martijn_denijs@hotmail.com

of

06-41585317

Wie binnen een week de vraagprijs betaalt of het hoogste bied mag hem hebben!

Alvast bedankt,

Mvg Macj5

En sorry mede jeepers ik zal een tijdje geen JEEP meer bezitten vanwege een baan van 2 jaar in het buitenland... sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig!!!

Maareh... bij de verkoop van dit soort auto's moet je gewoon even geduld hebben.

Foto erbij zou echt helpen... Dus toch proberen om daarvoor iets te regelen.

Ik wil niet vervelend doen Martijn maar een foto zou echt helpen. dry.gifdry.gif

Dan komen mensen niet voor niets 350 km gereden voor een auto die niet 90% af is maar waar nog voor 90% werk aan zit. Er zit meer roest aan dan dat er lak op zit. en bij de carosserie is op 5-10 plaatsen een plaat ingelast.

En de motor is niet gereviseerd maar er zijn wat nieuwe draadjes en mischien de bougiekabels vervangen, maar das geen reviseren!!!!!!

Iemand die interesse heeft moet weten dat het een (groot) project is en niet een auto om zo in te stappen en te rijden.

No hard feelings Martijn, maar ik moest dit even kwijt omdat ik het vervelend vind dat ik 30 euro benzine op rijdt en een avond heb verspeelt van mijn kostbare laugh.giftongue.gif tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry maar kan het er niet mee eens zijn, de wagen is een half jaar helemaal kaal gemaakt en van alle roest ontdaan. Een beetje vliegroest zit er misschien op. Wat ik al zei aan het uiterlijk moet nog het een en ander gebeuren maarja omdat ik de deurpanelen eruit heb gehaald en alle strippen eraf lijkt het voor het oog heel anders.. Moet je doorheen kijken. En dan van die 5 tot 10 platen lijkt me iet wat overdreven.

Mijn vraagprijs is ook niet al te hoog lijkt mij, maar tegenwoordig wil iedereen van een dubbeltje op de eerste rij..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig heeft ieder een eigen mening en heeft daar goed recht toe wink.gifwink.gif

Ik zeg alleen dat als mensen 5300 euro (11650 gulden) uitgeven ze iets meer verwachten dan een erg roestige auto, die direkt geschuurd en geplamuurd en gespoten(geschilderd) dient te worden anders is hij binnen 6 mnd wel rot.

Maar zet maar foto's van de auto hierop de site en hoor wat de mensen er van vinden.

Dus verder succes met de verkoop en zoals ik al zei, NO HARD FEELINGS mijnerzijds, ik had alleen niet gekomen als ik er foto's van had gezien.

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig heeft ieder een eigen mening en heeft daar goed recht toe wink.gifwink.gif

Ik zeg alleen dat als mensen 5300 euro (11650 gulden) uitgeven ze iets meer verwachten dan een erg roestige auto, die direkt geschuurd en geplamuurd en gespoten(geschilderd) dient te worden anders is hij binnen 6 mnd wel rot.

Maar zet maar foto's van de auto hierop de site en hoor wat de mensen er van vinden.

Dus verder succes met de verkoop en zoals ik al zei, NO HARD FEELINGS mijnerzijds, ik had alleen niet gekomen als ik er foto's van had gezien.

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...