Spring naar bijdragen

caravan


kollee2
 Share

Recommended Posts

Jullie willen het misschien niet geloven, maar zojuist hebben wij dan eindelijk een caravan gekocht. Yes, yes. Onderweg moppelde Ab, "dag V8 motorblok" Volgens mij gaat onze hobby ietwat uit de hand lopen, maar we staan nu al te trappelen om de Jeep camp bij te wonen.

Ach joh een ongeluk zit in een klein hoekie. Niet getreurd je hoort nu echt bij het gepeupel. Nu nog een sleutelbos aan je vieze spijkerbroek en het verhaal is compleet. biggrin.gif

By the way remember wie je in contact heeft gebracht met het jeepers gevoel...................................................... laugh.gif

Overigens kun je zo'n caravan ook leuk overspuiten!003_caravan_buiten.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie willen het misschien niet geloven, maar zojuist hebben wij dan eindelijk een caravan gekocht. Yes, yes. Onderweg moppelde Ab, "dag V8 motorblok" Volgens mij gaat onze hobby ietwat uit de hand lopen, maar we staan nu al te trappelen om de Jeep camp bij te wonen.

NU NOG NAAR DE CAMPING IN SALOU INCLUSIEF EEN BAK HEINEKEN EN JE BENT HELEMAAL KLAAR! EEN LIGT HAAGS ACCENT DOET DAN VEEL VERDOEZELEN. biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie willen het misschien niet geloven, maar zojuist hebben wij dan eindelijk een caravan gekocht. Yes, yes. Onderweg moppelde Ab, "dag V8 motorblok" Volgens mij gaat onze hobby ietwat uit de hand lopen, maar we staan nu al te trappelen om de Jeep camp bij te wonen.

eerst nog een weekendje naar Sclayn 18-19 augustus smile.gifsmile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eerst nog een weekendje naar Sclayn 18-19 augustus smile.gifsmile.gif

nâh, sekûh wetûh!

cool.gif -->

NU NOG NAAR DE CAMPING IN SALOU INCLUSIEF EEN BAK HEINEKEN EN JE BENT HELEMAAL KLAAR! EEN LIGT HAAGS ACCENT DOET DAN VEEL VERDOEZELEN. biggrin.gif

Bier drink ik zelden, en op mn "licht" Haagsûh accent ben ik apetrots tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit ik even voor 2 dagen in Tjechië, gebeurt er zoiets.

Na ja je kunt ook nooit even weg tongue.gif

Hoe zit dat nu met die ambulance??

Je mag maar 1 ding trekken met die GC ohmy.gif

Je moet ook niet naar Tsjechië gaan Phillip!! Dan gebeuren dit soort zaken, bedankt!!!

Ambulance komt er warschijnlijk morgen... wacko.gifwacko.gif Ow ja, kzoek ook nog een 2 paardstrailer cry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou daar is ie dan....

dek4sleurhut9mq.jpg

Hobby 560 KMFE (geloof ik....) rolleyes.gif (<--moest van mn dochter Angela...)

Einde van de prijsonderhandeling was;

We hadden de eigenaar van Henk Pen inmiddels zo gek gel*ld over Jeeps en evenementen, dat hij met de deal akkoord ging, als hij en zn zoontje van 11 een keer mee mogen naar een evenement.......

Nooit geweten dat je ook MET Jeeps geld kon "verdienen" wink.gifcool.gif

Alleen over de vraag of er ook 33-ers onder zo'n sleurhut passen, zit ie nu nog steeds na te denken....

Ik ga me verder geestelijk voorbereiden op het camping life en heb daar alle gekregen drank voor nodig ( en nog meer....) ph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...