Spring naar bijdragen

Wat gebruik jij voor communiciatiemiddelen


Mav
 Share

Recommended Posts

Originally posted by Kameel@Jan 26 2004, 00:06

Rekeningnummer en openbaar forum...tuurlijk, ga vooral je gang!  wink.gif   biggrin.gif

Ieders wannahave lijstje op het forum, leuk idee voor een nieuw topic.

Ik nodig je uit die te openen.  smile.gif

Ach, op mijn rekening kan alleen gedoneerd worden, er valt niets af te halen (it's a Jeep thing, remember?)

En er is nou niets geheims aan een rekeningnummer imho?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Jan 25 2004, 23:21

Gat in het dak...hmm...je kan een sticker van me krijgen.  wink.gif

Magneet-antenne is natuurlijk weer ideaal (weer een punt MugZy) , die kun je ook in de Jeep leggen als je door de wasstraat gaat.  laugh.gif

bwa, zo goed werken die dingen niet: zijn nogal moeilijk om de om de SWR af te stellen. gaat niets boven een 1.80 antenne achterop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een sticker "IK REM VOOR DIEREN"

Met klein daaronder: "dus ook voor ezels achter me.."

Oh over rekeningnummers in een forum: vroeger, heel lang geleden (toen mijn kleinkinderen nog jong waren) had ik een Bulletin Board (soort internetje in het klein smile.gif ). ergens stond daar ook mijn bankrekening nummer vermeld voor donaties..

Tot twee keer toe geld van mijn rekening afgeschreven, voor niet door mij geplaatste bestellingen. Nou zijn er maar twee postorderbedrijven in Hulst, en nee, het is niet Neckermann..

Kost nog aardig wat moeite om je geld gewoon terug te krijgen, trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by XJos88@Feb 2 2004, 21:44

Gewoon een sticker "IK REM VOOR DIEREN"

Met klein daaronder: "dus ook voor ezels achter me.."

Oh over rekeningnummers in een forum: vroeger, heel lang geleden (toen mijn kleinkinderen nog jong waren) had ik een Bulletin Board (soort internetje in het klein smile.gif ). ergens stond daar ook mijn bankrekening nummer vermeld voor donaties..

Tot twee keer toe geld van mijn rekening afgeschreven, voor niet door mij geplaatste bestellingen. Nou zijn er maar twee postorderbedrijven in Hulst, en nee, het is niet Neckermann..

Kost nog aardig wat moeite om je geld gewoon terug te krijgen, trouwens.

Hmmm, ik ken alleen een leraar(es)en opleiding in Hulst huh.gif

Maar als dit afschrijven zo makkelijk gaat, waarom bestel ik dan steeds (nee, niet in Hulst) met mijn eigen rekening? rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

-KICK-

effe weer naar voren halen..... 't kan toch handig voor beginnende terrein Jeepers zijn!

Owja;

Ik heb dus en CB (80 kanalen) met antenne op de reservewielsteun. Een GSM met carkit en idd m'n "toetert"! Handgebaren laat ik achterwege sinds de keer dat ik aan één hand niet genoeg had en van de weg raakte... laugh.gif

Overigens gebruit ik bij ritten een lange antenne ( voor groter bereik) en tijdens trials een korte ( komt niet boven het dak uit).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...