Spring naar bijdragen

Gehandicapten rit


EJG
 Share

Recommended Posts

Kwam dit tegen op modderpoel

Suzuki4x4Twente.nl nodigt U als 4x4 eigenaar uit om op zondag 09 - 07 -2006 mee te doen om de verstandelijk gehandicapte medemens een leuke dag te bezorgen.

In samenwerking met o.a. 4x4 merk Dealers en privérijders, De Twentse Zorg Centra, VVV Twente, Regio Twente en diverse gemeentes willen wij een leuke afwisselende rit van ongeveer 100KM organiseren die door Twente gaat over verharde en onverharde wegen, door bossen en door landerijen.

Natuurlijk zijn er onderweg rust en verzorgingsplaatsen kunnen rijders en passagiers genieten van een lekkere kop koffie of thee.

Deze rit is dusdanig ingedeeld dat het voertuig beslist niet aangepast hoeft te zijn zodat het een prettige kennismaking met het (terrein) rijden kan worden.

Het merk van de auto is die dag in zijn geheel niet van belang.

Wat wel van belang is, is uw gehandicapte passagier(s) een prachtige dag te bezorgen en Twente een jaarlijks terugkomend, sociale en recreatieve activiteit erbij te geven.

De u toegewezen passagier(s) is/zijn uw gast(en) en de gasten rekenen op uw gastvrijheid.

Daar Suzuki4x4twente geen commerciële groep is, hopen wij dat U geheel belangeloos mee zou willen doen aan deze tocht. Echter daar staat tegenover dat inschrijven gratis is en dat u uw passagier(s) een ONVERGETELIJKE dag gunt en dat u zelf een zeer leuke ervaring opdoet.

9 juli 2006 is de dag zet hem vast in uw agenda, het zonnetje is besteld dus gooi de tank van de 4x4 vol, het dak er af en schrijf u nu in via via E-mail met uw naam, adres, woonplaats, e-mail adres en (mobiele) telefoon nummer.

Met vriendelijke groet,

Edwin Nijland

Auke Dost

http://www.suzuki4x4twente.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Jeepers,

Zijn er mensen die zondag 9 juli nog tijd hebben om mee te rijden met de gehandicapten rit?

Het merk van de auto is die dag in zijn geheel niet van belang.

Ik heb me alvast ingeschreven en zag dat ik de enige JEEP in de lijst van rijders op www.suzuki4x4twente.nl was sad.gif

Deze rit is toch een goed excuus om eens niet op zondag naar je schoonouders op visite te gaan biggrin.gif .

m.v.g.

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg leuk om te doen.

In Limburg wordt ook Jaarlijks zo'n dag georganiseerd.

Vorig jaar een paar honderd gehandicapte bezoekers en 100 4x4's.

Dit jaar is er weer een dag op 25 Juni. Het is gratis en er wordt gereden in een zandput en een motorcross baan in Landgraaf.

Kijk hier maar.....4x4 Limburg

Ivo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer! 25 juni wordt m'n dochter gedoopt en 9 juli zijn we net 2 dagen op vakantie. Anders had ik wel meegedaan! Wel een heel leuk initiatief! Kom 't op het motor-forum ook regelmatig tegen, alleen dan met motoren en zijspannen natuurlijk.

thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me ook aangemeld , heb alleen nog niks gehoord

Is dat al lang geleden dat jij je ingeschreven hebt?

Meestal gaat er een paar dagen overheen heb ik gemerkt.

Het is misschien ook wel leuk om van tevoren ergens aan de A1 af te spreken bij een pompstation met zijn allen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat al lang geleden dat jij je ingeschreven hebt?

Meestal gaat er een paar dagen overheen heb ik gemerkt.

Het is misschien ook wel leuk om van tevoren ergens aan de A1 af te spreken bij een pompstation met zijn allen?

nee paar dagen , je hebt PM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat al lang geleden dat jij je ingeschreven hebt?

Meestal gaat er een paar dagen overheen heb ik gemerkt.

Het is misschien ook wel leuk om van tevoren ergens aan de A1 af te spreken bij een pompstation met zijn allen?

Duurde bij mij ook een paar dagen voordat ik op de lijst stond, verder nog geen reactie gehad.

Wat mij betreft kunnen we wel wat afspreken. Net na de afslag Hengelo Noord (nr31) is een tankstation met een grote parkeerplaats. Is dat wat?

groetjes,

Ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duurde bij mij ook een paar dagen voordat ik op de lijst stond, verder nog geen reactie gehad.

Wat mij betreft kunnen we wel wat afspreken. Net na de afslag Hengelo Noord (nr31) is een tankstation met een grote parkeerplaats. Is dat wat?

groetjes,

Ben

Is om mij goed hoelaat spreken we daar af?

Ik dacht zelf rond negen uur en om half 10 naar de Lutte (het begint om tien uur)

Voor de mensen die het niet weten dit is een pomp aan de autobaan A1

Groeten

Bart & Brenda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is om mij goed hoelaat spreken we daar af?

Ik dacht zelf rond negen uur en om half 10 naar de Lutte (het begint om tien uur)

Voor de mensen die het niet weten dit is een pomp aan de autobaan A1

Groeten

Bart & Brenda

Is wat mij betreft accoord. Ik zal er zijn.

Groetjes,

Ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeepers,

Het programma van de dag is bekend en te vinden op:

http://www.suzuki4x4twente.nl/index2.htm

De tocht zal door het mooie noord oosten van Twente gaan met aan het einde van de dag voor een ieder de mogelijkheid om ook in het terrein te spelen!! biggrin.gifbiggrin.gif

Let wel op, inschrijven is al vanaf 8 uur!! huh.gif

De vertrektijd vanaf de parkeerplaats aan de A1 zal nog worden aangepast (anders zijn we te laat).

Wie heeft er nog meer zin om mee te gaan??????? (Nederland voetbalt (helaas mad.gif ) toch niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ook weer terug van een geslaagde dag.

De dag begon bewolkt , maar klaarde al snel op.

Ik had Marieke van 12 jaar in de auto.

Wat kon die ouweh.....

Veel gelachen en een leuke rit gereden.

Tijdens de ontvangst werden we nog getrakeerd op mooie muziek

dsc00458kopie2dr.jpg

Marieke met big smile !

dsc00461kopie7ko.jpg

Ze wilde de auto niet uit, voordat ze met haar leiding op de foto was geweest !

dsc00466kopie1vc.jpg

Van alles reed er mee ! Zelfs nog een Hummer. (geen foto)

dsc00469kopie3et.jpg

dsc00470kopie8oo.jpg

En aan het einde van de dag een flinke stortbui.

dsc00471kopie6pg.jpg

Twijfelde nog of ik hierheen zou gaan of naar Veldhoven.

Ben blij dat ik dit gedaan heb. Alleen maar lachende koppie's

ps. Wel erg weinig jeeps ! wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...