Goets Geplaatst May 23, 2006 Rapporteren Share Geplaatst May 23, 2006 Yuw, Weer nog maar eens een vraagje: Ik ben de olie op m'n assen en versnellingsbak aan het verversen, men voorste as heb ik gisteren gedaan ( was hoog nodig :eek: ) en de achterste ga ik vandaag doen. Maar nu is de vraag of ik op men tussenbak hetzelfde mag doen als men versnellingsbak? Ik had gedacht om alles met 80w - 90 te doen. Alvast bedankt Grtz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blauwiskud Geplaatst May 26, 2006 Rapporteren Share Geplaatst May 26, 2006 eh..volgens mij niet..welke tussenbak heb je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goets Geplaatst May 29, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 29, 2006 eh..volgens mij niet..welke tussenbak heb je? Uhm ik zou dit niet zo durven zeggen, ik ben het momenteel nog aan het opzoeken. Wete gij dat toevallig? Van een willy cj3a Grtz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst May 29, 2006 Rapporteren Share Geplaatst May 29, 2006 De CJ-3a heeft origineel de Dana 18 tussenbak. -KLIK- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst May 29, 2006 Rapporteren Share Geplaatst May 29, 2006 De CJ-3a heeft origineel de Dana 18 tussenbak.-KLIK- ...en daar mag SAE 80W90 in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst May 29, 2006 Rapporteren Share Geplaatst May 29, 2006 Nais, JeePee.. Ik kwam niet verder dan O-nogwat op een legervoertuigen site.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goets Geplaatst May 30, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 30, 2006 Inderdaad de tussenbak is een dana 18 en de versnellingsbak is een T-90. Bedankt Grtz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst May 30, 2006 Rapporteren Share Geplaatst May 30, 2006 Nais, JeePee..Ik kwam niet verder dan O-nogwat op een legervoertuigen site.. OEP-220 is de militaire versie dus die mag er ook in .....als je die kunt vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goets Geplaatst June 2, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst June 2, 2006 Ik heb een mailtje naar kroon oil gestuurd en die raden me aan om de GL-4 80W90 te gebruiken. => Omschrijving Gearlube GL-4 is een minerale smeerolie voor mechanische overbrengingen, gebaseerd op hoogwaardige solvent geraffineerde basisoliën, waaraan speciale EP - additives zijn toegevoegd, teneinde de volgende eigenschappen te verkrijgen: Goede weerstand tegen oxidatie Goed anti-roest-, anti-corrosie- en anti-schuim vermogen Laag stolpunt Goede EP eigenschappen Toepassing Gearlube GL-4 wordt gebruikt in hypoïd achterbruggen, versnellingsbakken en andere overbrengingen, waarin EP - gedoopte oliën worden voorgeschreven. De assen heb ik echter met de LS 80W90 gedaan. =>Omschrijving Gear Oil LS GL-5 80W-90 is een minerale smeerolie voor mechanische overbrengingen, gebaseerd op hoogwaardige solvent geraffineerde basisoliën, waaraan speciale EP - additives zijn toegevoegd, teneinde de volgende eigenschappen te verkrijgen: Uitstekende weerstand tegen oxidatie Zeer sterk anti-roest-, anti-corrosie- en anti-schuimvermogen Laag stolpunt Zeer goede EP eigenschappen Uitstekende 'Limited Slip' eigenschappen Toepassing Gear Oil LS GL-5 80W-90 is speciaal ontwikkeld voor het onberispelijk smeren van zogenaamde 'Limited Slip' en zelfblokkerende hypoïdaandrijvingen. Welke lijkt jullie de beste? Grtz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.