Spring naar bijdragen

Ballenstedt, Duitsland


Utah
 Share

Recommended Posts

JeepCamp Ballenstedt </span><span style="color:#999999">(Ruud van Huët, CEO JeepClub Nederland)

Hallo jeepers, Enige dagen geleden ontving ik de bevestiging van onze zusterorganisatie JeepClub Deutschland

dat wij wederom van harte welkom zijn op hun JeepCamp in Ballenstedt, Duitsland.

Programma:

JeepCamp Deutschland wordt gehouden van vrijdag 2 tot en met maandag 5 juni a.s. maar vanaf donderdag 2 juni a.s. kunnen we onze tenten al op het terrein opslaan.

Het JeepCamp is uitsluitend toegankelijk voor Jeepers met hun jeep, en wordt gehouden op een oud militair off-road terrein, waar zowel wordt overnacht en gefeest als wordt gereden.

Daarnaast worden er voor de afwisseling gedurende twee dagen routes aangeboden naar omliggende off-road terreinen. (“Programma und Regeln 2006.docâ€) of (Programma und Regeln 2006.pdf)

Om een indruk te verkrijgen van dit Jeep Camp verwijs ik hier graag naar ons reisverslag van vorige jaren en de foto’s.

Aanmelden:

Voor deelname is het noodzakelijk dat je:

1. volledig de “Anmeldung in Word of als Pdf†met blokletters invult;

2. alsmede de “Erklärung†met kenteken, namen en handtekeningen;

3. de betaling voor 1 juni 2006 verzorgd op ons bankrekening 32.16.62.814 onder vermelding “Ballenstedt 2006â€;

4. de “Anmelding†en de “Erkläring†zo spoedig mogelijk aan ons toestuurt via e-mail (info@jeepclub.nl) of

fax +31(0)313-632459.

Routebeschrijving:

Voor een routebeschrijving met locatie zoek op www.routenet.nl:

· Straat: Am Zehling;

· Plaats: Ballenstedt;

· Land: Duitsland.

Als je er bent moet je vervolgens wel de straat “Am Zehling†helemaal uitrijden.

De locatie is gelegen in een uitloper van de Harz en de rijafstand bedraagt vanaf de grensovergang Ned-Dld op de A1 ongeveer 365 km. Vorig jaar werd JeepCamp Deutschland door +/- 350 Jeepers bezocht en het is altijd weer een geweldige ervaring zoveel Jeepers te ontmoeten, zoveel gelijkgezinden en geen een gelijk.

Kortom een geweldig evenement, eigenlijk een kleine vakantie en als we net zo geweldig weer treffen als vorige jaren, dan gaat alles goed komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

zou dit een optie zijn voor mijn voor assen ??

alloy 10 jaar garantie 30% sterker

Voor je as wel dan blijft die volgende x heel maar ik zou wel originele kruisjes blijven gebruiken.

Anders ga je het probleem verleggen en daar wordt het waarschijnlijk alleen maar minder op..

Dat jeepcamp lijkt me wel wat maar kan zo gauw ff niks vinden over de kosten ??? ph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor je as wel dan blijft die volgende x heel maar ik zou wel originele kruisjes blijven gebruiken.

Anders ga je het probleem verleggen en daar wordt het waarschijnlijk alleen maar minder op..

Dat jeepcamp lijkt me wel wat maar kan zo gauw ff niks vinden over de kosten ??? ph34r.gif

moet je ff het inschrijfformulier openen, daar staat het in.

als ik het zo uit mijn hoofd zeg 44 euro p.p. en daar komt dan nog 6 euro bij voor overnachting met tent of 9 euro met caravan/camper volgensmij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moet je ff het inschrijfformulier openen, daar staat het in.

als ik het zo uit mijn hoofd zeg 44 euro p.p. en daar komt dan nog 6 euro bij voor overnachting met tent of 9 euro met caravan/camper volgensmij.

Dus daar hoef ik het niet voor te laten...nu nog ff de agenda checken...weekenddiensten zijn soms echt kl*te!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfff, weekend diensten klote? ik verwacht elke keer als ik wat leuks wil doen een telefoontje dat ik weer naar noorwegen moet.

weet nooit waar ik de volgende 2 weken ben

telefoontje dat ik naar brazilie moet is altijd welkom (DIT IS EEN HINT DENNIS!!!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfff, weekend diensten klote? ik verwacht elke keer als ik wat leuks wil doen een telefoontje dat ik weer naar noorwegen moet.

weet nooit waar ik de volgende 2 weken ben

telefoontje dat ik naar brazilie moet is altijd welkom (DIT IS EEN HINT DENNIS!!!!)

lol !!!

En maar klagen..... laugh.giflaugh.gif

Ben je weer terug ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dear Jeepfrieds from the Netherlands,

Please remember, the end of the registration time for our National Jeep Camp Deutschland in Ballenstedt comes nearer!

The last years, we had about 15 or 20 Jeepers from Holland there, this year only 3 registered till today. Remember: there are no participation fees for the members of the JCN, except the amont of € 44 for adults for breakfast and lunch saturday and sunday and Brunch at Monday and Softdrinks on saturday and sunday untill 4:00 pm, children from 6 - 12 years € 22, younger children free of charge.

And the fees for camping, as stated in another posting above. So every member of the JCN can participate with the same conditions like the members of the German Jeep Club.

Saturday night we`ll start at 8:30 pm the "Rock Night" with "Rock Union", the fabulous Band from last year.

We also offer a Roadbooktour to another Off-Road "Playground" - and the 2nd run of our All-New "Jeep Club Cup", a Series of 6 runs of our internal Jeep Club Deutschland Championship.

Of course, Jeepers of the JCN are allowed to start as Guests and can also win the Daily Trophies. The participation-fees for the Jeep Club Cup is € 25.

Don't hesitate to register - the registration Form is on www.jeep-club.de , the JCN-Members are always welcome!

Hope to see you in Ballenstedt...

Peter Sander

Jeep Club Deutschland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lekker interessant om te horen wie er NIET gaat

Heb je niks beters te doen spamsign6pf.gifspamsign6pf.gifspamsign6pf.gif

zo kunnen we nog wel een paar topics maken met wat we niet van plan zijn aan de auto te verbouwen en waar we niet met vakantie heen gaan en wat we niet gaan eten en en spamsign6pf.gif

Dat zijn wel een hoop vragen in 1 keer Dez.... laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien het eerdere postje van JCD, waarin hij zich verbaast over het uitblijven van veel Nederlandse inschrijvingen, passen deze reactie's zeker in dit topic! Vooral als het ook nog mensen betreft die één van de vorige editie's wel daar aanwezig waren!

Géén spam dus! smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lekker interessant om te horen wie er NIET gaat

Heb je niks beters te doen spamsign6pf.gifspamsign6pf.gifspamsign6pf.gif

zo kunnen we nog wel een paar topics maken met wat we niet van plan zijn aan de auto te verbouwen en waar we niet met vakantie heen gaan en wat we niet gaan eten en en spamsign6pf.gif

Jankerd tongue.gif

Er gaat namelijk niemand omdat ze weten dat jij gaat. laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...