Spring naar bijdragen

istie het waard ??


Recommended Posts

nee geen lier maar kenteken-plaat, dit is de foto van die gast waar ik hem gekocht heb.

kwil hem graag mat-zwart spuiten en met wat chroom accenten moet dat toch gelikt en rauw tegelijk staan.

De raamlijsten zijn zwart maar de vorige eigenaar heeft dat geprobeerd eraf te pulken, en nu zie ik dat er chroom onderzit.

zijn die raamlijsten ook in het chroom verkrijgbaar ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee geen lier maar kenteken-plaat, dit is de foto van die gast waar ik hem gekocht heb.

kwil hem graag mat-zwart spuiten en met wat chroom accenten moet dat toch gelikt en rauw tegelijk staan.

De raamlijsten zijn zwart maar de vorige eigenaar heeft dat geprobeerd eraf te pulken, en nu zie ik dat er chroom onderzit.

zijn die raamlijsten ook in het chroom verkrijgbaar ???

alleen de lijst van de voorraam is chroom als ik me niet vergis, de zijramen zitten in het rubber en de spijltjes bij de driehoekraampjes en de achterraampjes zijn van gewoon staal en gewoon standaard zwart. of dit in het chroom te krijgen is weet ik niet. Maar matzwart is wel mooi een echte RatXJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou hem liever gewoon glans zwart laten spuiten, maar dat wordt toch een hele dure onderneming.

kheb met een collega weleens een oud busje mat zwart gespoten en dat stond echt heel tof, en je kan het met goed afplakken met twee man makkelijk in een dag doen gewoon met spuitbussen

terwijl glans spuiten een hele auto toch een behoorlijke opgaaf is zeker met het werk erna zoals oppoetsen polijsten enz.

een echte ratcherokee !!!

smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voor de mijne het idee gehad en dat heb ik eigenlijk nog steeds om hem in camoflage kleuren te maken, wit met grijs en zwart en dan alles in het mat.

Maar ik ben met een klein jeepje van me zoon bezig geweest en da kleine ding duurde al 3 dagen om hem helemaal in vlek stijl te krijgen dus kun je nagaan hoelang ik er over doe om me eigen auto te doen.

Maar het spookt nog steeds door mijn hoofd en heel mss begin ik er nog wel eens aan om het toch te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kheb gisteravond de rammelende starter weer gedemonteerd om naar jeeped te brengen, maar na nadere inspectie en wat hulp van een collega toch zelf het euvel gevonden biggrin.gif

De hefboom van starterpal wordt door de behuizing heen vastgezet met een bout en moer, die waren dus helemaal niet aanwezig waardoor de starterpal vrijelijk kon bewegen ph34r.gif

de startmotor teruggezet en de rammel was weg, kheb vanmorgen dan ook wat extra gas gegeven wink.gif

gejeepareerd !!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...