Spring naar bijdragen

zijruit hardtop rechts


dezperado
 Share

Recommended Posts

Mn rechter zijruit ruit is gesneuveld in Sclayn

Ik had er 2 gevonden in Enschede maar de man zou proberen ze uit de hardtop te halen maar belde dat het gelijmd was en het niet lukte. Hij had een hardtop zonder achterruit.

Ik kan niet op mn hurken zitten met mn benen om het zelf te proberen en effe heen en weer naar |Enschede kost me een tank benzine met de Wrangler. Wie heeft er 1 of 2 ruiten van zn grijze kenteken hardtop waar hij niks mee doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mn rechter zijruit ruit is gesneuveld in Sclayn

Ik had er 2 gevonden in Enschede maar de man zou proberen ze uit de hardtop te halen maar belde dat het gelijmd was en het niet lukte. Hij had een hardtop zonder achterruit.

Ik kan niet op mn hurken zitten met mn benen om het zelf te proberen en effe heen en weer naar |Enschede kost me een tank benzine met de Wrangler. Wie heeft er 1 of 2 ruiten van zn grijze kenteken hardtop waar hij niks mee doet.

ik weet er nog liggen waar woon jij ergens in nederland en hoe gaan we dat bij u krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet er nog liggen waar woon jij ergens in nederland en hoe gaan we dat bij u krijgen

In Giesbeek waar afgelopen 2 jaar Jeep camp werd gehouden. Bij Arnhem/Zevenaar

Is opsturen een optie Tussen paar plaatjes piepschuim ???

Jeffrey Ik bedoel iemand die grijs rijd en zn ruiten niet meer gebruikt zoals jij.

Rene. Ik ga toch niet een hele hardtop opofferen voor 1 ruit ?

Zino Ik hou me aanbevolen heb nu een gewone doorzichtige ruit

maar als er 2 donkere zijn dan is dat ook ok en kan het misschien regelen met iemand die bij jou in de buurt komt ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar denk niet dat ik ga.

Heb geen bijrijder en is te zwaar met sleurhut etc. opzetten in de klei

alles weer schoonmaken. In terrein niet kunnen lieren. Dus helaas.

Maar hij zal wel aan de andere kant van Belgie wonen . Heb net weer een softtop gekocht in oostende maar die komt regelmatig deze kant op.

Ik heb ook vrienden in Zandbergen bij Brussel en in 3404 Attenhoven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...