Spring naar bijdragen

Zondag 23 April Jeep®Academy te Strand Horst


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ook net weer thuis en gegeten,

het was een zeer geslaagde dag waar ook de weergoden aan hebben meegewerkt cool.gif .

leuke foto's nu wachten op de rest, Ik had vandaag helaas mijn video uitgeleend en kon dus geen opnames maken dus moet ik maar even nagenieten met jullie foto's.

See you, Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van een geslaagde dag.

Mooi weer , veradelijk parcours.

Heb helaas niet al te veel foto's kunnen maken, dankzij een kapotte steekas kruisje

Tribalman en Ruud en anderen nog bedankt voor het maken worshippy.gif

de foto's

nice!!!

en je auto niet helemaal onder de bagger...is ook wel eens lekker!! smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toppie vandaag maar toch wat disonanten.

Ruud en Jos belden me dat Edwin net Charlie tegen was gekomen op de snelweg waar hij met panne stond omdat met 120 km per uur het linkervoorwiel een eigen leven was gaan leiden.

150 meter autobaan beschadigd maar Richard niks . niet over de kop alleen geschrokken. Wiel stond 500 meter verder tegen de linker vangrail. Geen andere autoos geraakt. Wel naar huis gekomen later.

Hendrik heeft z'n auto ontspiegelt. Marc had koppelingcylinder die het opgaf. Evert een kruisje wat eigenlijk al lang geleden had vervangen moeten worden want de naaldlagertjes zagen eruit als een paar verroeste maden met een erectie.

Ondergetekende heeft nix maar wel een domme fout gemaakt door een bult op te rijden zonder de andere kant even te bekijken dus ik ging direct nadat ik boven was recht naar beneden.. Een andere Wrangler was onfortuinlijker want die ging er niet recht af en sloeg over de kop.

Zijn schade valt denk ik mee. Softtop zit wat buigwerk aan . Mortorkap een deuk. NewYorker staat naar achteren en de fenderflares zijn terziele.

Ik heb nog een stel 4 stuks standaard wrangler flares ook blauw gratis af te halen als het slachtoffer die er voorlopig of voor altijd op wil zetten.

De fotoos zijn naar Sjef en staan binnen 10 minuten op de Jeep Club Site.

Dank voor Maria Ghislaine en Clari die voor de inwendige mens hebben gezorgd. De lunch was buitegewoon goed. Onze servicewagen met Edwin was met 3 reparaties tegelijk bezig. De marshals ook bedankt

en natuurlijk de organisator Ruud. Goed voor mekaar . En wat een Forumstickers daar . Helaas heb ik hem bij Ruud wat hardhandig geplaatst en heeft dit volgens hem tot gevolg gehad dat zijn voorruit is gebarsten. Maar een kleinigheid hou je.

Hans

foto's strand horst klikkerdeklik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toppie vandaag maar toch wat disonanten.

Ruud en Jos kwamen net Charlie tegen op de snelweg waar met 120 km per uur het linkervoorwiel een eigen leven was gaan leiden.

150 meter autobaan beschadigd maar Richard niks . niet over de kop alleen geschrokken. Wiel stond 500 meter verder tegen de linker vangrail. Geen andere autoos geraakt.

Hendrik heeft z'n auto ontspiegelt. Marc had koppelingcylinder die het opgaf. Evert een kruisje wat eigenlijk al lang geleden had vervangen moeten worden want de naaldlagertjes zagen eruit als een paar verroeste maden met een erectie.

Ondergetekende heeft nix maar wel een domme fout gemaakt door een bult op te rijden zonder de andere kant even te bekijken dus ik ging direct nadat ik boven was recht naar beneden.. Een andere Wrangler was onfortuinlijker want die ging er niet recht af en sloeg over de kop.

Zijn schade valt denk ik mee. Softtop zit wat buigwerk aan . Mortorkap een deuk. NewYorker staat naar achteren en de fenderflares zijn terziele.

Ik heb nog een stel 4 stuks standaard wrangler flares ook blauw gratis af te halen als het slachtoffer die er voorlopig of voor altijd op wil zetten.

De fotoos zijn naar Sjef en staan binnen 10 minuten op de Jeep Club Site.

Dank voor Maria Ghislaine en Clari die voor de inwendige mens hebben gezorgd. De lunch was buitegewoon goed. Onze servicewagen met Edwin was met 3 reparaties tegelijk bezig. De marshals ook bedankt

en natuurlijk de organisator Ruud. Goed voor mekaar . En wat een Forumstickers daar . Helaas heb ik hem bij Ruud wat hardhandig geplaatst en heeft dit volgens hem tot gevolg gehad dat zijn voorruit is gebarsten. Maar een kleinigheid hou je.

Hans

foto's strand horst klikkerdeklik

ja net kids eindelijk naar bed zelf weer schoon en frits, bedacht me ff dat sommigen nogal "bang" <-- niet juiste woord waren voor schade in skalyn, maar als je dit weer leest....stukken kunnen overal gebeuren

top dat je die flares beschikbaar stelt worshippy.gif

gelukkig geen persoonlijk letsel en stukken kunnen gerepareerd worden

@ charlie, hoe kon dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes met het oplappen Charlie, da's geen best einde van zo'n fijn dagje zeg. blink.gif

Ik heb iig weer een aantal erg gezellige uren gehad met wat dwaze jeepers. wink.gif

Bartmans (vrij standaard) XJ zorgde bij mij af en toe voor een 'ongelooflijk dat ie daar doorkomt'

Foto's onderweg. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

worshippy.gif dank U dank U worshippy.gif voor uw wijze woorden tongue.gif

We hebben ook weer heerlijk genoten vandaag, wel erug jammer van de koprol van de vader en zoon combie, het blijft klote om een Jeepie kapot te zien gaan.....maar ik weet zeker dat ze em weer in ere zullen herstellen! Foto's heb ik wel maar ze zijn alleen van Beest...jeep%20010.jpg

jeep%20011.jpg

jeep%20012.jpg

jeep%20013.jpg

jeep%20014.jpg

Bedankt allemaal !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij al weer een tijdje terug. Was weer helemaal goed! Prima georganiseerd (weer), ook (weer) dank aan alle hulptroepen (inwendige mens, marshalls, sleutelaar Ed enz.)

We reden in een blauwe groep (want kids aan boord). Wat helemaal geweldig was, was het enorme enthousiasme van een aantal "nieuwelingen", waaronder 3 Cherokees (1 bestuurd door een man behoorlijk op leeftijd) en een CJ. Reden de hele dag met een enorme smile op het gezicht rond, deden alle proefjes en raakten met het virus besmet. Iedere keer als een proef gelukt was, kon je het geschreeuw op grote afstand horen. Prachtig!!

Helaas ging 1 van de Cherokees redelijk kapot (visco) en weigerde de CJ 4-wiel diensten.

Komen dus nog 2 schadegevalletjes bij Dez.....

Ook hebben we (Ollie en wij) een aantal toeschouwers in de auto meegenomen op wat proefjes. 2 broers, die ook nog met 2 zussen getrouwd waren/zijn, + hun kids.

Staan op het punt een Jeep(s) aan te gaan schaffen.

Raakten ook helemaal enthousiast en besmet..... (kregen ze haast de auto niet meer uit unsure.gif ). Die gaan we zeker op evenementen terug zien.

Ik wil er maar mee zeggen; al die lachende gezichten, die genietende mensen, het enthousiasme (naast het rijden zelf), dan kun je er weer even tegen.

De kids hadden de smaak (weer) zo erg te pakken, dat we in Lochem nog "even" de crossbaan moesten nemen van ze. Zijn daar dus ook nog ruim een half uur wezen "spelen" ph34r.gif

Top dag gehad, dank allen! worshippy.gifthumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stond achter de tent op die bult en wilde net naar beneden toen er ook z'on gezien stond vader, moeder en zoontje van jaar of 10

Vader vroeg of zoon mee mocht. Ik zei ja stap maar in. Maar zoontje durfde niet en kreeg ruzie met Pa die het goed bedoelde en het zn kid gunde.

Heb net de 2 filmpjes van Sjef bekeken . OOk leuk met Sjikita en ondergetekende aan het stuur.

filmpjes van Sjef klikkerdeklikker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag bij B&S geweest.

Ook de blauwe wagen waar we het over hebben staat daar nu, volgens B&S had hij toch behoorlijk wat schade.

Bij mij is de wiellager vervangen, nu alleen de remschijf nog doen, dan is het op de blikschade na weer helemaal weg. Alleen de velg is rijp voor het oud ijzer sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag bij B&S geweest.

Ook de blauwe wagen waar we het over hebben staat daar nu, volgens B&S had hij toch behoorlijk wat schade.

Bij mij is de wiellager vervangen, nu alleen de remschijf nog doen, dan is het op de blikschade na weer helemaal weg. Alleen de velg is rijp voor het oud ijzer sad.gif

Volgens mij is het al mooi dat je in volle gezondheid dit kan typen... smile.gif (het klonk vrij gevaarlijk allemaal)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...