Spring naar bijdragen

Zondag 23 April Jeep®Academy te Strand Horst


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Als beschreven in de nieuwsbrief van JCN:

Jeep® Academy Strand Horst

Op zondag 23 april a.s. zal de tweede Jeep® Academy in 2006 worden gehouden en wel op Strand Horst, gelegen aan het Wolderwijd een van de Veluwerandmeren.

Deze Jeep® Academy zal uit ongeveer twintig proeven bestaan, welke op en in een grond- en zanddepot zullen worden uitgestoken. Terreinbanden zijn hier in het voordeel, maar een wegband met niet al te veel spanning, zal hier zeker ook goed kunnen functioneren.

Voor nadere inlichtingen over het terrein kun je rondneuzen op www.4wdnederland.com .

De deelnemers zullen in groepen van verschillend klasse worden ingedeeld, waarna zij als team met hun Jeep Club Marshal de proeven zullen nemen. Voor deze Jeep® Academy en de Teams hebben we “Sailing” als thema genomen.

Het programma voor de zondag is als volgt :

09.30 uur: Ontvangst met koffie en thee,

10.00 uur/13.00 uur: Trial/Academy,

13.00 uur: Lunch "onder de blauwe luifel",

14.00 uur/16.30 uur: Trial/Academy,

17.00 uur Prijsuitreiking,

17.30 uur: Ontruimen off-road terrein.

Kostenopgave:

Inschrijfgeld per jeep en pilot bedraagt € 30,- inclusief lunch,

Inschrijfgeld per passagier > 8 jaar bedraagt € 5,- inclusief lunch,

Toeslag niet-leden per jeep € 20,-. De kosten dienen te worden voldaan bij aanmelding op de startlocatie.

Beschrijving van de route:

A28 Zwolle - Amersfoort vv, afslag Strand Horst, volg de aanduidingen Horst Zuid en de Jeep® Academy borden. Degenen met navigatiemogelijkheden dienen het adres Palmbosweg te Ermelo aan te houden.

Het terrein biedt voldoende mogelijkheden voor zowel beginners als voor de meer ervaren terreinrijders, is centraal gelegen inNederland en het zou verschrikkelijk leuk zijn, jullie daar in grote getale te mogen begroeten.

JeepClub Nederland

Inschrijven kan al via info@jeepclub.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die sneeuw en snijdende wind in de loop van de middag... ik weet (voel) het nu weer.

Dit keer een zonnetje hoop ik.

en dochtertje van Marian brak haar enkel en daar kwamen we 6 weken later pas achter.

Dokter zei is gekneust En reed de uitlaat aan gort op die korte boomstronkjes daar beneden.

Maar het was leuk , druk en gezellig en wordt nu vast nog leuker zonder die kou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

De weerberichten zien er weer goed uit voor komend weekend. Lekker weer dus voor het strand (Horst).

Het beloofd weer een mooie dag te worden op een afwisselend terrein waar zowel voor de onervaren 4x4 rijder plezier valt te beleven onder begeleiding van een Marshal smile.gif maar waar ook de "die hard" zich kan verbijten op listig uitgezette parcours ph34r.gif

Als je je nog niet hebt aangemeld : info@jeepclub.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet kapot, maar Kameel gaat er morgen een andere as onder zetten??? (zeg ik dah goe? rolleyes.gif )

En ja.. of dat allemaal in 1 dag gaat lukken is natuurlijk nog maar de vraag, maar ik zal hem morele steun geven hoor! cool.gif

en veel koffie !

on topic (sorry Beest)

Ik kom ook , met nieuwe bandjes cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...