Spring naar bijdragen

Amsterdam


BUFFALO
 Share

Recommended Posts

Jeepers,

Vanaf October vorig jaar heb ik mijn hotel dicht gehad vanwege funderingsherstel. Wat een klote zooi al die maanden frusty.gif Nu ben ik weer bijna blij smile.gif

Woensdag, 1 Maart, ga ik weer gedeeltelijk open en om dat te vieren bedacht ik hier ter plekke een actie!

Wie, via het forum, voor tussen nu en 8 Maart bij mij een kamer reserveert krijgt van mij 30% korting yes.gif Alleen voor forummers, dus.

Korting van mij persoonlijk voor de actieve forummer die toch ff naar A'dam wilde. Wellicht dan ook even kennis maken zonder de Jeep?

@admin: ik doe deze "actie" alleen omdat ik blij ben dat ik weer open ga en dat wil delen met andere forummers!! Zie dit niet als een commerciele actie aub thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig Buffalo, heel mooi!!

Net als Kameel, is het mijn smaak ook niet, maar past allemaal perfect bij elkaar en in de omgeving.

Gaat helemaal goed komen, is een prima investering geweest!

Mn schoonouders zijn ras-Amsterdammers, zal hen eens polsen of ze weer eens een paar dagen terug naar A'dam willen.

Voor mij persoonlijk is een stad niets (meer), en als ras Hagenees Amsterdam al helemaal niet laugh.giftongue.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...