Spring naar bijdragen

Nieuw...


Recommended Posts

Hoi

ik heb me aangemeld als nieuw lid omdat ik sinds vandaag de gelukkige eigenaar ben van een Grand Jeep Cherokee, bouwjaar 2000 met 110.000 op de klok. De auto is dealeronderhouden bij de Jeep dealer in Heemstede (is keurig voorzien van onderhoudsboekje met om de ca 12000 km een beurt)

Ik heb voor de aankoop kontakt gehad met de dealer welke mij keurig te woord stond en de gehele historie opsomde. Na 90000 nieuwe voorbanden en remmen voor. Heeft bij zijn volgende beurt nieuwe remmen achter nodig. (is de eerste keer dat de remmen zijn vervangen)

Waterpomp is ook nog de orginele.

Al met al ziet het er allemaal goed uit.

De auto heb ik ingeruild voor een Renault Vel Satis. Wilde toch graag weer een 4x4 rijden.

Ik had zelf een kenwood dvd navigatiesysteem ingebouwd in de Renault. Weet echter niet of deze over te zetten is naar de Jeep.

Heeft hier iemand ervaring mee of schemas van het huidige systeem.

Zodra ik de auto heb, a.s dinsdag, zal een foto plaatsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

ik heb me aangemeld als nieuw lid omdat ik sinds vandaag de gelukkige eigenaar ben van een Grand Jeep Cherokee,

Benieuwd hoelang je "gelukkig" blijft.

Maar ff zonder dollen, Van Harte Welkom Hier.

En wat die navigatie betreft, Tom Tom op een PDA heerscht. 1(ÉÉN) stekker en je bent klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier!!

Veer plezier met je Jeep® Grand Cherokee!!

Is jouw navigatiesysteem een "DIN"( 55mm hoog chassis) of "double DIN"(110mm hoog chassis) apparaat?

Voor de "DIN" zijn er adapters te koop! Ook verloop stekkers van Jeep bedrading naar vele merken radio's ( meestal ISO) aansluitingen zijn te koop.

Probeer dus allereerst lekker je eigen systeem te blijven gebruiken.... Een andere kopen kan altijd nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cooltext80654829ss.png

zorg dat je foto max 800x600 is

ga naar www.imageshack.us

screenhunter26zy.jpg

bladeren >>>> geef aan waar foto op je computer staat

klik " HOST IT"

even wachten en je ziet de foto en allemaal links

ga op link direct onder foto staan waarbij staat voor FORUMS

als je erop staat wordt ie blauw

screenhunter19il.jpg

control toets plus de letter C ( of rechtermuisknop copieren)

ga naar Forum open je bericht en zet je cursor in het bericht en toets cortol + letter V ( dit is plakken kan ook met je rechter muisknop)

klaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wink.gifwink.gif hoe was ut kinderfeestje ???

om nog effe on topic te blijven hahahaha

als je Firefox gebruikt als browser kun je een programmaatje downloaden zodat je alleen maar op een foto hoeft te staan

en em dan met een rechtermuisclick kunt uploaden.

In de beginpagina staat dat programmaatje Je moet em openen met firefox installeren en even je browser opnieuw opstarten.

Gebruik je Flickr van Yahoo dan kun je een Flickrwidget downloaden om direct te kunnen uploaden.

Tis simpel maar je moet het ff weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooie foto...alleen beetje te groot, gaat forum layout naar z'n grootje

en foto in je handtekening moet zowiezo veel kleiner

dsc001522ou7qj.jpg

zo is die beter

pas het even aan als je wil [url="http://img319.imageshack.us/img319/6665/dsc001522ou7qj.jpg"]http://img319.imageshack.us/img319/6665/dsc001522ou7qj.jpg[/url]

echt een nais Jeep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...