Spring naar bijdragen

Achter schokkers van Rancho


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Op mijn auto zitten op de achteras Rancho schokkers die middels de compressor van binnen uit op luchtdruk te zetten zijn.

Raar maar waar na de strenge vorst van afgelopen week kan ik ze niet meer op druk houden, en is de achterkant van de auto een dweil.

Ik heb de luchtslangen en O ringen allemaal nagelopen en een centimeter of 2 ingekort zodat ik alles als nieuw zijnde kon hermonteren.

Dus een lek in de luchtleiding en zijn aansluitingen zijn bij deze uitgesloten.

Nu heb ik vandaag middels het ventiel dat op de compressor zit er druk op gezet en dan hoor ik lucht ontsnappen bij de schokkers.

Zijn die schokkers te reviseren ??? heeft iemand een setje liggen ??? of is er iemand die er iets nuttigs op kan zeggen ???

(is de apk nachtmerrie voorbij staat de volgende nachtmerrie alweer aan de deur cool.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Op mijn auto zitten op de achteras Rancho schokkers die middels de compressor van binnen uit op luchtdruk te zetten zijn.

Raar maar waar na de strenge vorst van afgelopen week kan ik ze niet meer op druk houden, en is de achterkant van de auto een dweil.

Ik heb de luchtslangen en O ringen allemaal nagelopen en een centimeter of 2 ingekort zodat ik alles als nieuw zijnde kon hermonteren.

Dus een lek in de luchtleiding en zijn aansluitingen zijn bij deze uitgesloten.

Nu heb ik vandaag middels het ventiel dat op de compressor zit er druk op gezet en dan hoor ik lucht ontsnappen bij de schokkers.

Zijn die schokkers te reviseren ??? heeft iemand een setje liggen ??? of is er iemand die er iets nuttigs op kan zeggen ???

(is de apk nachtmerrie voorbij staat de volgende nachtmerrie alweer aan de deur cool.gif )

Ik heb het zelfde (kud) systeem Bij mij lopen ze voor leeg en achter niet. Advies nooit kopen die zooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf ook de air shocks onder mijn XJ.Ik heb ze zelf gekocht in de USA(via ebay) voor de prijs van $45(set).

Ik heb zelf de Gabriel air shocks HYJACK. Binnen een week waren ze bij mij thuis.

Wanneer je dat spul hier in Nederland moet kopen is je knip snel leeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...