Spring naar bijdragen

"My other car is a JEEP"


Eric j
 Share

Recommended Posts

In eerste instantie hadden we deze naast mijn Cherokee,

dsc016386qz.jpg

Maar hierin had vrouwlief te weinig ruimte, dus heb ik de Cherokee van haar verkocht en dit er maar voor in de plaats gezet.

1325723015ep.jpg

1325723025rx.jpg

Nu klaagt ze niet meer over de ruimte maar mist ze het terrein rijden weer dry.gif

(vrouwen je kunt ze echt niet begrijpen, het zijn net Jeeps ze leiden en eigen leven)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeepers,

OPEL OMEGA 2.5 V6 voor woon/werk verkeer.

FIAT 124 SPIDER 1800 bouwjaar 1974, in bezit sinds 1977.

CHEVROLET CORVETTE C3 bouwjaar 1980, in bezit sinds 1991 ( volgens mijn vrouw en niet volgens mij is deze vergelijkbaar met een

bodemloze put ).

JEEP WRANGLER 4.0 HO bouwjaar 1992, in bezit sinds november 2005.

En omdat mijn vrouw erg vlug tevreden is ( met autos ) , rijdt zij meestal in haar FIATJE SEICENTO SPORTING.

Als ik eerlijk ben wil ik dit laatste graag zo houden !!!!!!!!!!!!!!

Met vriendelijke groet Bart uit Sittard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe tellen..

Als DD een Grand Cherokee 5.9 uit 1998...

Dan een knalgele (geweest) cherokee 4.0 uit 1988 als tweede auto..

Dan een donkerblauwe cherokee 2.5, eigenlijk bedoeld voor de onderdelen maar hij rijdt veel te goed om te slopen

En dan heb ik nog mijn trouwe Toyota Carina 2.0 automaat uit 1992.. Kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

tjiezus als ik dit zo lees zijn wij geen uitzondering met als familie auto de Vulva V70, de Kever uit '61 en dan de Wrangler uit '90 haha

Xat trouwens al wel te kijken of de opvolger van de Vulva niet gewoon een GC kan zijn, beetje van hetzelfde maar dan hoger, maar ben wel enorm tevreden over de V70, is eigenlijk de beste auto die ik ooit heb gehad! (tel iik natuurlijk de Jeep niet mee tongue.gif maar meer gelet op veiligheid, betrouwbaarheid, comfort etc) wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit was mijn werkpaardje Ik rij al 18 jaar MB E daarvoor 280SL,BMW 735i en 728,Opel Senator2,8, Berlina,Spider 2000

Ben van de BMW overgestapt naar de Benz omdat ik constant in mijn proeftijd zat.

Deze op de foto was een E320 CDI avantgarde. Ik wacht even met een ander kopen tot ik weer 100% kan werken anders staat hij alleen maar voor de deur te staan. Ik koop ze meestal 2 jaar oud dan kosten ze de helft.

ongeluk270xv.jpg

resizeofimgp04002pp.jpg

voor het ongelukje zag hij er nog zo uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...