Spring naar bijdragen

Liefdeskind


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

"Zonder de Club was de kruising tussen een zwarte beer uit 87 met een wrangler uit 87 absoluut onmoooogelijk geweest".

"Het enige wat ik mij nu afvraag hoe het liefdeskind eruit komt te zien ????????????"

Naar aanleiding van de ontluikende liefde tussen Black Bear 87 en 87Wrangler,

roep ik de hulp van het forum in om een profiel te schetsen van het te verwachten liefdeskind van deze, door leeftijd aan elkaar verbonden, forummers...

De moderatoren zullen ontoelaatbare klonen genadeloos verwijderen, denk ik..!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Zonder de Club was de kruising tussen een zwarte beer uit 87 met een wrangler uit 87 absoluut onmoooogelijk geweest".

"Het enige wat ik mij nu afvraag hoe het liefdeskind eruit komt te zien ????????????"

Naar aanleiding van de ontluikende liefde tussen Black Bear 87 en 87Wrangler,

roep ik de hulp van het forum in om een profiel te schetsen van het te verwachten liefdeskind van deze, door leeftijd aan elkaar verbonden, forummers...

De moderatoren zullen ontoelaatbare klonen genadeloos verwijderen, denk ik..!!!!!!!!!!!

Een Panda op 33tigers? unsure.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm. blink.gif

Ik hoop dat ze bij de geboorte in ieder geval een eventuele New Yorker meteen amputeren.

Maaruh wie is er eigenlijk de vader en wie de moeder??

De Black Bear is namelijk wel een stuk groter dan, zoals 87w. zijn jeep ooit wil noemen, Canadian Grizzly.

Dus Black Bear de vader??

Ook al denkt Canadian Grizzly dat ie de broek aan heeft. tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...