Spring naar bijdragen

Hoog verbruik (benzine, olie en koelvloeistof)


yonnie
 Share

Recommended Posts

Alle vacuum gedoe is vervangen en de garage die ook meteen de bougies + kabels + verdelerkap + rotor hebben vervangen begonnen een heel verhaal over kapotte keringen en flushen en speciale behandeling met een of ander goedje. Ik zou dan 5 keer terug moeten komen om de olie te laten vervangen en spul te laten toevoegen. Ook zou mijn carterpakking lek zijn.

Gisteren bij de sleutelmiddag van Jeepcherokee parts in Tilburg even geweest om een verhogingssetje te bekijken. Even laten zien hoeveel rook eruit kwam. Iedereen lachen.......hoofd onder motorkap. Wijs ik nog aan dat er klein slangetje niet vast zit en nooit vast heeft gezeten. Edward gromt en sluit hem aan, meteen geen zwarte rook meer en een zoemend motortje. Een of andere sensor die het een en ander meet in je inlaatspruitstuk.

Was dit nou ook een Jeep garage ph34r.gifohmy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's de slang naar je Map sensor! Die zal toch wel aangesloten zijn geweest, anders had 'ie nooit goed gelopen....

Maar: gefeliciteerd met een lekvrije en goed lopende XJ!

Nee, die is zolang ik hem heb nooit aangesloten geweest. Dat is me namelijk wel eens opgevallen, een duidelijk doorgeknipte leiding. Maar hij liep goed, en wat goed loopt, daar moet je niet aanzitten. En ik ben zo'n leek dat ik niet het lef heb gehad dat ding een zetje te geven (IT nerd).

Maar ik begin steeds meer lol aanmijn Jeep te krijgen en ben nog steeds blij dat hij eigenlijk helemaal goed is. en dat voor een 15 jaar oud kadaver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Ik haal nu even een oud topic aan omdat dit wel wat weg heeft van mijn problemen. Mijn MAP sensor heeft ook geen slangetje, alleen een stekkertje met draden.

Even een foto op internet gezocht, en dat hele slangetje links naast die groene stekker ken ik niet. Ben benieuwd waar dit toe gaat leiden... Sensor_MAP.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...