Spring naar bijdragen

Wrangler YJ bj 2-1987


andretr
 Share

Recommended Posts

te koop

- Jeep Wrangler YJ

- bouwjaar 28-2-1987

- kenteken LP-RP-64

- 4.2 liter

- 4WD werkt (even geprobeerd, zelf nog nooit terrein gereden)

- 66100 Miles (loopt langzaam op want ik gebruik em natuurlijk)

- GEEL Kenteken

- incl Hardtop

- incl Softtop

- APK vervaldatum: 29-4-2006

- benzine verbruik: to much for me sad.gif

- recent de uitlaat vervangen, alle dempers zijn er uit smile.gif zit dus een stevig geluidje in!!

- de carrosserie heeft werk nodig, ik wilde het doen maar heb er echt geen tijd voor….

- Extra voorraam omlijsting (dus het stalen deel waar het raam ingeplakt zit) heb ik er bij voor je

- er zit ook een radio in, erg goedkoop ding maar das dan wel weer makkelijk van de zomer, die wordt toch niet gepikt smile.gif - banden hebben nog goed profiel

- de motor verbruikt geen druppel olie!! pas weer gecontroleerd en nog steeds goed!

foto's : http://www.xs4all.nl/~illusion/home/image/...gler/index.html (er zitten nu kleine kenteken plaatjes op, staat wel beter tongue.gif )

prijs: ik dacht zelf 2750 euro

e-mail: andretr apenstaartje gmail.com

grtz,

Andre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
gelukkig smile.gif

hij staat twee keer op speurders, onder "Jeep" en onder "Jeeps en terreinwagens" alleen is daar de prijs hoger hahaha 2950 euro maargoed daar lullen ze dan wel wat vanaf.....

verder heb ik em nergens staan.

kwestie van geduld hebben dus.

Geen intresse om wat te ruilen met Chevy Monte Carlo ??

Ook op deze afdeling te vinden , wil er een Jeep bij maar moet eerst de Chevy kwijt i.v.m. plaats etc.

Zoek eigenlijk pickup ,maar zoiets is ook wel leuk cool.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laugh.giflaugh.giflaugh.gif jaja ik ben ook bezig met de choke!

maar zoals alle jeepers hier weten is dat geen anti-reklame, een jeep is knutselen wink.gif

zolang ik em nog heb wil ik er toch wel lekker mee rijden natuurlijk!! en misschien kan je het wel als reklame zien, ik doe er toch nog wat aan biggrin.gif

Goed bezig hoor wink.gifthumbsup.gif Keep them rolling cool.gif

Gr. J.G.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Ik denk dat je nog ff geduld moet hebben...Als het mooie(re) weer er aankomt, zijn ze weer niet aan te slepen. wink.gif

is het niks voor jouw? voor als je met 1 van de andere 2 bezig bent tongue.gif

on topic:

ik ben het met kollee eens, maak hem mooi, poets hem op en bij de eerste lentekriebels op marktplaats zetten! dan krijg je je geld wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...