Spring naar bijdragen

Prijs??


Recommended Posts

Hallo Jeep vrienden,

Wij overwegen een 2e Jeep er bij aan te schaffen. Wij overwegen hiervoor een GC.

De vrouw zal er het meeste in rijden.

Nu zagen wij een V8-4.7 Jeep Grand Cherokee Limited, autom, m 2000 te kkop staan. Wat is de (ongeveer) dagwaarde van zo'n model?

Zijn er ook specifieke punten waarbij je bij dat model op moet letten?

Zegt de km stand van 158.000 ook iets?

Alvast bedankt voor de response! worshippy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens Carbase mag een WJ 4.7 V8 Limited uit 2000 nog €26.100,- opbrengen! blink.gif

Ze gaan daarbij uit van 100.000 kilometer. Als richtprijs bij inruil geeft Carbase €21.600 bij 155.000km aan!

Een reële prijs zal er dus tussenin liggen...

Nieuwprijs was destijds overigens €60.350,-

Of bij de WJ ook de visco nog problemen geeft, is mij niet bekend. Maar je kunt natuurlijk afdwingen dat die alvast vervangen dan wel vergoed wordt... wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

grand V8 4,7 limited edition

€ 19.950

NL-5061 Oisterwijk, Bouwjaar 02/2000, Terreinwagen/Pick-up, DEEP SLADE BLACK metallic, 94.511 km, 164 kWAutomaat, Automatische airco

Dus denk tussen de 15 en de 20.000 eur

.......................................................

€ 16.950,00

NL-7483 HAAKSBERGEN, Bouwjaar 01/2000, Terreinwagen/Pick-up, Grijs, 183.861 km, 172 kWAutomaat, Automatische airco

bron autoscout

http://www.autoscout24.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank ejg, dez en 87wrangler!!!

Ik zat ook nog wat op het Forum verder te snuffelen. Kwam daar de link tegen naar Autoweek.nl.

Daar komt de prijs zo rond de 18-19.000 euries uit.

Dat is echter niet voor een limited. Wat voegt Limited toe?

Ik blijf nog even verder neuzen.

Nogmaals dank!

worshippy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank ejg!

Ga me nu kapot zitten piekeren over "hoe vertel ik dit nu weer aan mn vrouw...."

Zal je op de hoogte houden

gewoon zeggen, "Schat, ik heb een Grand gekocht en als je dat niet leuk vind is daar het gat van de deur" grote kans dat jij door dat gat naar buiten verdwijnt maar ,je hebt je Grand en wellicht ook je caravan smile.gif

je kan ook zeggen"Schat hoe staat het met je kleding? ik ga namelijk een Grand kopen en dan zal er voorlopig geen geld meer overblijven voor 20 paar nieuwe schoenen en een volledig nieuwe garderobe "

het gaat alleen maar om priotiteiten stellen laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Podenji.....

In beide gevallen komt er dan dus een kookcursusje voor mij bij...

Ga het toch meer op de tour gooien van: "Schat, hoe zou jij het vinden....." en de tip van Beest: "Stel dat we enz., wat voor kleur zou jij dan doen" unsure.gif

Kortom; het is overal het zelfde dry.gif

En o ja Dez; de vrouw doet verwoede pogingen ook op het Forum te komen...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Podenji.....

In beide gevallen komt er dan dus een kookcursusje voor mij bij...

Ga het toch meer op de tour gooien van: "Schat, hoe zou jij het vinden....." en de tip van Beest: "Stel dat we enz., wat voor kleur zou jij dan doen" unsure.gif

Kortom; het is overal het zelfde dry.gif

overal hetzelfde? niet zo generaliseren hoor dry.gif en doorbreek de cliches zou ik zeggen biggrin.giftongue.gif

betreft kookcursus, oh bij mij kan je wel terecht voor éénpansgerechten cursus laugh.gif makkelijk, gezond en snel én weinig afwas, alhoewel na een week stapelt het zich toch behoorlijk op unsure.gif lolololol

maar als jij nou de auto uitzoekt en haar de caravan laat uitzoeken kom je vast al een heel end, maar de kans zit er dan idd in dat de kleur van de auto bij de gordijnen in de caravan moet passen biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

overal hetzelfde? niet zo generaliseren hoor dry.gif en doorbreek de cliches zou ik zeggen biggrin.giftongue.gif

betreft kookcursus, oh bij mij kan je wel terecht voor éénpansgerechten cursus laugh.gif makkelijk, gezond en snel én weinig afwas, alhoewel na een week stapelt het zich toch behoorlijk op unsure.gif lolololol

maar als jij nou de auto uitzoekt en haar de caravan laat uitzoeken kom je vast al een heel end, maar de kans zit er dan idd in dat de kleur van de auto bij de gordijnen in de caravan moet passen biggrin.gif

En dat de caravan duurder wordt dan de GC...... dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je beslist GEEN GC kopen, ga dan naar Car Centre Borculo!

Hij heeft een vraagprijs, die ik te hoog vind.

Hij vraagt mij wat ik bij wil betalen (zou een hele keurige, opgeleukte Corsa Sport inruilen)

Heb m een bod gedaan op de GC, een bietje in de buurt van zn vraagprijs (na mét vrouw een proefrit gemaakt te heben, dank Beest!!), doe er daarna nog wat bij....

Gaat ie 2x niet op in, maar zal me vanavond bellen. Hoor dus gewoon niets van de CENSUUR.

Ja, zo hou je keurig alle vooroordelen t.o.v. de autohandel in leven, goed hoor!

Heb ik na alle wijze adviezen van dit forum de vrouw zo ver, krijg ik dit!

Wat mij betreft mag ie die wagen zo zn CENSUUR

Zo, dat moest ik even kwijt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, jullie hebben helemaal gelijk!! laugh.gif

Ik kan alleen héél slecht tegen onzakelijkheid, zeker van mensen die in (de) business zitten.

Mn bloeddruk daalt al weer iets, en van de dokter mag ik morgen weer 1 pilletje achterwege laten.......

Zondag ga ik naar de volgende kijken, dus ik hou die pilletjes wel bij de hand laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste deal doe je als je er de tijd voorneemt

Ik heb een jaar gezocht naar een wrangler voor Marian smile.gif

Hm, ik 2 dagen naar mijn YJ.....

Zegt dat iets over mij misschien???

En tja... Tijdens de proefrit rijdt de vrouw zo met die GC een caravanhandel binnen..... (echt gebeurt...!!!) Kon nog net ingrijpen....

Er verschijnt dus zo iets in het topic Te Koop aangeboden... dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor alle duidelijkheid: HIJ/ZIJ STAAT ER!!!!

GC V8 ltd, Quadra Drive, uit 2000. Wat een beest van een wagen!

Eerste afknapper al gehad: tanken.....

Is oorspronkelijk een Duitse wagen (met eigenaar naar NL verhuisd), dus ook nog wat extra opties.

Snel ook maar eens in het terrein uitproberen... wink.gif

Er zit "helaas" geen trekhaak achter, dus de sleurhut is even van de baan worshippy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...