Spring naar bijdragen

Beest GC


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

yes.gif yup klaar voor zondag.....vandaag nog ff met de vetspuit rond

Denk dat ik de volgende stap wel kan raden

hehehe langere remleidingen zijn onderweg cool.gif

in feb/maart die JKS controlarmen oppikken

dan even lijstje maken wat zowiezo nodig is

en de rest bestellen in mei ergens, RE 4.5" veren iig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

zo maar weer een update

mijn vooras was naar de eeuwige Danavelden

op de maasvlakte knarste die nog wat met de tanden,

op de terug weg.......gilde die het uit, thuis de voorste aandrijfas er onderweg gehaald en stil was die.

droopy heeft nog een Cherokee staan en daar zat een passende HP Dana 30 onder

opgehaald......

en hier had ik m thuis.....de RE veren had ik al een tijdje in huis, dus die maar voor de vorm er even op gezet

dsc045950oz.jpg

zo en dat is gelijk de laaste foto want toestel was/is leeg huh.gif

er moet nog wel een paar foto's opstaan dat die as weer netjes mat zwart is, die komen dan nog rolleyes.gif

vrijdagavond om een uur of 8 kreeg ik het in de kop dat het maar moest gebeuren,

(was de high-lift aan het proberen) dus toen die op hoogte was maar bokken eronder gezet en begonnen om de zaak los te sleutelen.

Damn wat kan dat vastzitten, en achteraf en tijdens heb ik ook wel op me zelf zitten vloeken, dat ik dat thuis ben gaan doen ipv op de zaak.

die luchthamer miste ik toch wel....om 01:00 had ik die as eindelijk 2 meter voor de Jeep liggen, nog wel met de onderste controlarmen aan de as vast.

goed ingespoten met kruipolie.....en de zaterdag morgen maar weer verder....

eerst een kop koffie....toen naar buiten en in het zonnetje die CA's los zien te krijgen,

de eerste ging toch nog vrij vlot vergelijken met de 2e unsure.gif ..... ik geloof een uurtje of 2 mee aan de gang geweest

de 2e bout is uit eindelijk gebroken ph34r.gifrolleyes.gif

ogdak gebeld of hij nog zo 1 had liggen, en natuurlijk had die er 1...THX....

omdat die as eronder vandaan was en dus ook de veren, was het dus net zo handig om gelijk die RE veren er tussen te zetten.

voor heb ik gekozen voor de 3" veren ivm de Acos minimale hoogte van Acos is 1.25", dus ik kan straks simpel de GC recht zetten, achter komen 4.5" veren.

vanmorgen met Ogdak de laaste CA gemonteerd......bout vervangen, as compleet aan gesloten (stuur inrichting, steekassen enz enz.)

en weer op de wielen gezet,

voor is die 4.5cm hoger dan achter

morgen maar weer verder,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

owkee foto's......

dsc045977ba.jpg

deze is met alleen voor RE veren 3" + acos (1.25") totaal 4.25"

achter nog de F&R swap = ongeveer 3.5"

oogt beetje vreemd zo dus achter moest ook maar even de lucht in

dsc045986ya.jpg

op gekrikt

dsc045998bl.jpg

ouwe veer

dsc046004jg.jpg

veer weg rolleyes.gif

dsc046014pj.jpg

RE veer ertussen

de andere kant net zo

dsc046042hg.jpg

klaar smile.gif voor dus 4.25 achter 4.5

nog vlug een foto bij de volvo van de buurman laugh.gif

dsc046057cd.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

That`s High Nu alleen nog een Keukentrapje voor de vrouw en kids.

Mooi man en ja je wordt steeds handiger met alle middelen die er zijn.

Respect dat je het allemaal doet.

Ben nu benieuwd in het terrein.

Volgens mij merk je geen verschil tongue.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...