CeeJee Posted June 5, 2021 Report Share Posted June 5, 2021 Hallo, wij hebben net onze Renegade Night Eagle opgehaald en hebben een paar vraagjes: Allereerst, lees ik overal dat er alarm op zit, maar hoe zet ik die aan? En ik zag onder de passagiers stoel iets zitten wat het meeste leek op een soort stofzuiger-mondje. Iemand enig idee wat dat is? Alvast bedank voor antwoorden, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stephan Posted June 5, 2021 Report Share Posted June 5, 2021 1 ik ken de Renegade niet maar ik denk dat er een klasse 2 met startonderbreker op zit. Miss gaat hij af als je door het geopende raam de deur via de binnenzijde opent terwijl je hem op slot hebt gezet met de ab. 2 uitlaat mond verwarming naar achter passagiers wellicht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CeeJee Posted June 5, 2021 Author Report Share Posted June 5, 2021 dank je, we gaan het onderzoeken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Emile Posted June 19, 2021 Report Share Posted June 19, 2021 Mooie wagen! Nog dit jaar ga ik er ook een aanschaffen. 'Limited-uitvoering. Zwart, wit, of knalgeel, daar ben ik nog niet helemaal uit.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARS Posted January 1 Report Share Posted January 1 Misschien is dit wat, kwam deze van de zomer tegen in Toscane..........😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts