Jump to content

CeeJee

Forum member
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Renegade
  • Bouwjaar
    2017

CeeJee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Klopt Sjaak, het probleem was dan ook niet de telefoon, die kon ik inderdaad zo verwijderen en die van ons weer toevoegen. Het Probleem zat in uConnect@Live. Ik kreeg die niet gekoppeld aan mijn/onze iPhones. Ik was te bijdehand geweest om de naam van bluetooth (Chassisnummer) te veranderen en een voor mij makkelijker vindbare naam. En dan herkent hij uConnect niet meer. Na de naam in bluetooth weer teruggezet te hebben naar het chassisnummer connectie alles weer. Dit overigens met hulp van FCA Italie.....
  2. Hoi, heeft iemand enig idee wat dit voor iets kan zijn? Dit zit onder de bijrijders stoel. Ik had deze vraag al eens gesteld, maar heb er nu een foto bij genomen. bedankt voor het meedenken
  3. Inmiddels heeft de FCA in Italie alles kunnen resetten, en nadat ik bluetooth de naam van de VIN had gegeven, werkte alles eindelijk zoals het ook hoort. BlueTooth moet dus : UConnect chassisnummer
  4. Hi all, ik ben er net achter gekomen dat onze 2de hands Renegade met uConnect nog gekoppeld staat aan de vorige eigenaar. Ik ben al bij de dealer geweest, en die vertelde me dat hij de vorige eigenaar via een e-mail moest vragen de auto te 'ontkoppelen'. Is er nou geen andere / makkelijkere manier om dit wat sneller te (laten) doen of ben ik overgeleverd aan de welwillendheid van die meneer? Hoor het graag van jullie, Kees
  5. Hallo, wij hebben net onze Renegade Night Eagle opgehaald en hebben een paar vraagjes: Allereerst, lees ik overal dat er alarm op zit, maar hoe zet ik die aan? En ik zag onder de passagiers stoel iets zitten wat het meeste leek op een soort stofzuiger-mondje. Iemand enig idee wat dat is? Alvast bedank voor antwoorden,
×
×
  • Create New...