Spring naar bijdragen

croisiere blanche


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ach 2 bumpertjes met tire carrier en je bent er

maar voor mij is het ook een aderlating maar ik wil het graag en zie later wel hoe ik de rekeningen betaal

Ik ga trouwens met Cees van Geffen We hebben een ambulance gehuurd en nemen mijn of zijn jeep mee achter zijn bus

We zijn nog op zoek naar sneeuwkettingen maar als dat niet lukt dan kopen we ze wel

Doe nog effe een spoedcursus Frans ( ferme ta geul) en dan gaat het goed komen.

Cees moet er alleen rekening mee houden dattie 4 keer per dag sneeuwkettingen omlegd en daar kan ik hem niet mee helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Zo de banden en kettingen is dankzij Kameel en 6Wheeler opgelost.

Mocht de banden 32x15 at van Kameel week lenen Waarvoor dank.

6Wheeler heeft 14 sets kettingen besteld in Duitsland 33x12,50x15 en had 4stuks 33x12,50x15 mudders voor me dus dat probleem is opgelost.

We gaan met 3 Jeeps van 6 Wheeler en ondergetekende met Cees van Geffen Dus met Ruud totaal 5 Jeeps

en zijn nog druk om de Dutch Rebel aan het lopen te krijgen. Electrische problemen

Vanmiddag proberen of ie op mijn computer wel wil lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

auto van Dutch Rebel opgehaald bij B&S

Bleek dat er kortsluiting zat in de achteruit schakelaar die gezekerd is op de zelfde zekering als ontsteking.

Hij doet het. Mijn auto blijft hier Locker onderdelen niet binnen op tijd. Ga met Cees zn auto.

Zondag 1500 uur vertrekken we met 2 jeeps op ambulances getrokken door vw tdi bus en grand diesel

1700 sluiten de rest van de mannen van 6wheeler zich aan met 5 x CJ

Morgen de laatste handelingen aanhangers ophalen spul vastzetten

B&S heeft voor reserve onderdelen gezorgd dus we hebben steekassen kruisjes remleidingen olie

verdeelkap rotor bougies etc etc bij ons.

We gaan een hoop foto's maken en frans leren spreken volgende week. zwazandneuf en allez votre corridor mais

tequila2ra.gif

smiley-19275.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...