Spring naar bijdragen

11 december, Heerde


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zo ben er ook weer. Edwin lag mijn gebroken steekas te demonteren

imgp76781ux.jpg

waarvoor mijn dank groot is. Heb al een andere kunnen regelen.

Heb net bij Sjef een paar filmpjes gezien . Komen zo met mijn, ook vaak wazige fotos op de JCN site. Filmpje dat Cees achteruit naar benden gaat ( aan mijn lier) is ook leuk. Ik zag er niks van nadat hij over de rand was verdwenen.

Kameel zal het zand wel in de onderbox gehad hebben want ik zag iemand gassen en hij stond precies in de zandstraal van zn eigenauto. Staat op de fotoos. Kenneth en Edwin heb ik een Flintstone steak van 750 gram naar binnen zien werken als of het een speklapje was. Wat kunnen die gasten vreten. Heel leuk om met Ollie en Kollee kennis gemaakt te hebben

met vrouw en kids. Waren 2 leuke dagen en dat asje , ach het moest er een keer van komen is mn eerst echte schade na wat kromme spatborden. Cees heeft een verbogen bladveer en schokdemper kapot.

Mav stond met panne maar ANWB kon em gelukkig stukje verder helpen

Honden van Podenji hebben zich ook goed gedragen al voel je je net een

temmer van een paar wilde Rudolph s voor de slee.

Heb me weer verwonderd over de Cherokee prestaties vooral die van Albert. Kortom een hele fijne Jeepdag met lekker moeilijke stukken

en wat hellinkjes voor de die hards zoals Hendrik en Heitse.

Fijn dat Hendrik en Ruud eens verschoond zijn gebleven van kapotte onderdelen en ik denk dan maar weer wat geleerd.

En uitrusten op dat hekje ? Ik heb nog onvoldoende kennis om een as te verwisselen en kan het ook fysiek nog niet. Heb er wel veel van geleerd. Weet nu ook dat spatbordverbreders uitsluitend zijn om als het regent droog een wiel te kunnen verwisselen. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben er ook weer. Edwin lag mijn gebroken steekas te demonteren

waarvoor mijn dank groot is.

Waarvoor geen dank.....blij dat ik je kon helpen rijdend thuis te komen
Kenneth en Edwin heb ik een Flintstone steak van 750 gram naar binnen zien werken als of het een speklapje was. Wat kunnen die gasten vreten.
Ja sleutelen maakt hongerig (en Dorstig laugh.giflaugh.gif ) en zo groot was hij niet want als ik de brievenbus niet had dichtgeplakt was hij weg gewaait laugh.giflaugh.gif

en wat die spatbordverbreders betreft idd ben mooi droog gebleven

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarvoor geen dank.....blij dat ik je kon helpen rijdend thuis te komen Ja sleutelen maakt hongerig (en Dorstig laugh.giflaugh.gif ) en zo groot was hij niet want als ik de brievenbus niet had dichtgeplakt was hij weg gewaait laugh.giflaugh.gif

en wat die spatbordverbreders betreft idd ben mooi droog gebleven

Greetz Edwin

Hier nog een foto van jou van het "modderpoel" forum ook daar heb je punten gescoord zaterdag

goeie reklame voor de Jeep Club

085zg5wv.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en hoe was jouw dag in Loon op Zand ( Blauwe Meer) ?????

was aardig blubberen, een paar diepe bakken water erbij en een stuk bos waar alleen doorheen gelierd kon worden,

kortom prima vermaakt.

ben nu voor de tweede dag bezig met schoonmaken wil nog niet echt lukken,

zelfs de heftruk erbij om hem op te tillen echt bagger cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hééé? Zitten "wij" aan de andere kant van het forum mad.giflaugh.giflaugh.gif

kben al weer terug, sorry, was maar een slippertje cry.gif

zo jij durft hahahahaha laugh.giflaugh.gif Met een Grand heb je toch geen sleurhut meer nodig ?

Klopt, heb je goed gezien laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Nu volgt alleen nog het eeuwige: "Hoe vertel ik het mijn vrouw....." unsure.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...